  • 1. Data: 2010-03-27 00:13:49
    Temat: Złodziejskie praktyki agencji ochroniarskich?
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Dom w trakcie budowy, niewiele jest do ukradzenia,ale jest.
    Kilka dni temu miałem włamanie, wszystko zrobione fachowo, nie przez
    dzieciaków ani obszczymurów. Zrobione tak, żeby szkody były minimalne,
    weszli wszędzie, ale nie zginęło kompletnie nic. Znajoma mówi, że to
    prawdopodobnie ochroniarze, że będą mnie tak nękać dopóki nie podpiszę
    umowy. U niej całą ulicę dotąd gnębili, aż ostatni dom podpisał umowę,
    wtedy przestali.
    Czy tak jest rzeczywiście? Jak się bronić?

    Adam

  • 2. Data: 2010-03-27 08:26:57
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Jak si broni ?
    >
    > Adam

    jeżeli jest tak jak piszesz, to tylko policja

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-03-27 08:37:52
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 27 Mar, 01:13, "adam" <a...@g...pl> wrote:
    > umowy. U niej ca ulic dot d gn bili, a ostatni dom podpisa umow ,
    > wtedy przestali.

    Skoro ciągle robią to jaki problem ich nakryć?

    Pzdr.
    L.

  • 4. Data: 2010-03-27 12:38:27
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    s_13 napisal:
    > jeżeli jest tak jak piszesz, to tylko policja

    Kiepski pomysl, bo z reguly w takich agencjach dorabiaja
    byli policjanci/milicjanci. Od razu mieliby cynk, ze ich
    namierzono.

    Pozostaje tylko zrobic wlasny system cichego filmowania
    bez zadnych donosnych alarmow. Zrobic nagranie i udac
    sie z tym na policje, ale do kontroli wewnetrznej.
    Tam zrozumieja, dlaczego idziecie do nich, a nie do
    dyzurnego.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2010-03-27 13:37:39
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 27 Mar, 13:38, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

> [...]
    > sie z tym na policje, ale do kontroli wewnetrznej.
    > Tam zrozumieja, dlaczego idziecie do nich, a nie do

    toż i nie mówię, że do komisariatu i to jeszcze sąsiadującego z
    agencją... :-)
    chociaż każdy boi się teraz o własną d...ę :-)
    BTW mam w okolicy jakiegoś "emerytowanego" wyższego rangą, alkoholik,
    jeździł po pijaku i często powodował (na szczęście niegroźne w
    skutkach) wypadki, przyjeżdżał miejscowy patrol i... odwoził gościa do
    domu, odstawiając jednocześnie auto. Miarka się przebrała, ktoś się
    wk...wił i przy kolejnym incydencie beknął gościu , a jeszcze bardziej
    koledzy co go kryli,
    a w temacie ... będąc na miejscu tej agencji nie odważyłbym się na
    taki krok, zbyt wielkie ryzyko, do spodziewanych zysków, wyobraź
    sobie, że to wyjdzie na jaw, nie dosyć, że wyrok, to jeszcze zapomnij
    o tym biznesie, a z punktu widzenia pracownika, zgodziłbyś się na
    takie zlecenie? za jaką kasę? a zresztą...nie ma innej uczciwej
    agencji ochrony na rynku?

    pozdrawiam
    s_13

  • 6. Data: 2010-03-27 18:14:43
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > Czy tak jest rzeczywiście? Jak się bronić?
    >
    > Adam
    Twierdzisz, że agencja ochrony współpracuje z włamywaczami, po to żeby
    nakłonić Ciebie / Twoich sąsiadów do korzystania z ich usług?
    Jeśli tak jest to zgłoś ten fakt na policję. Potwierdzenie takiej tezy
    będzie się wiązało z natychmiastowym odebraniem takiej firmie koncesji
    uprawniającej do tego typu działalności.
    W przeciwnym zaś razie czeka cię proces o pomówienie.
    Swoją drogą zastanów się. Czy według Ciebie po to żeby wymusić podpisanie
    umowy na kwotę kilkudziesięciu złotych miesięcznie firma podjęłaby takie
    ryzyko? Trochę nie chce mi się w to wierzyć.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-03-27 18:22:13
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Sat, 27 Mar 2010 19:14:43 +0100, Krzysiek napisał(a):

> [...]
    > umowy na kwotę kilkudziesięciu złotych miesięcznie firma podjęłaby takie
    > ryzyko? Trochę nie chce mi się w to wierzyć.

    W zasadzie możnaby "za flaszkę" namówić "lokalnych kiperów" na taką akcję.

    --
    ŁC
    "Prawdziwa kobieta potrafi z niczego zrobić dwie rzeczy: zupę i awanturę"

  • 8. Data: 2010-03-27 18:54:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysiek pisze:

    > Twierdzisz, że agencja ochrony współpracuje z włamywaczami, po to żeby
    > nakłonić Ciebie / Twoich sąsiadów do korzystania z ich usług?

    Zdarza się.

    > Jeśli tak jest to zgłoś ten fakt na policję. Potwierdzenie takiej tezy
    > będzie się wiązało z natychmiastowym odebraniem takiej firmie koncesji
    > uprawniającej do tego typu działalności.

    ROTFL

    Jesteś dość naiwny. I to podwójnie. Primo: udowodnić niełatwo. Secundo:
    "ten pracownik został już zwolniony za wykryte wcześniej nieprawidłowości".

    > W przeciwnym zaś razie czeka cię proces o pomówienie.

    LOL. Chyba nie wiesz, czym jest pomówienie.

    > Swoją drogą zastanów się. Czy według Ciebie po to żeby wymusić podpisanie
    > umowy na kwotę kilkudziesięciu złotych miesięcznie firma podjęłaby takie
    > ryzyko? Trochę nie chce mi się w to wierzyć.

    To kilkadziesiąt to deczko zaniżone, o ile pamiętam ulotkę ostatnio
    znalezioną w skrzynce.

    Plus zysk jest z zastraszenia całej okolicy.

  • 9. Data: 2010-03-27 19:03:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Lawa pisze:

    > To kilkadziesiąt to deczko zaniżone, o ile pamiętam ulotkę ostatnio
    > znalezioną w skrzynce.

    O, mam - pomijając opłaty instalacyjne (ponad tysiąc) to miesięcznie
    prawie stówa plus 50zł za każdy przyjazd (jeśli np. alarm jest źle przez
    nich ustawiony i wzbudza się od byle czego, to można nieźle z
    "interwencji" nastukać).

  • 10. Data: 2010-03-27 19:26:22
    Od: DigTel <a...@g...pl>

    > (je li np. alarm jest le przez
    > nich ustawiony i wzbudza si od byle czego,
    A czemu uważasz, że jest źle ustawiony ;-)
    Przecież o to chodzi. A swoją drogą miałem kiedyś zakładać alarmy dla
    FIRMY ochroniarskiej, były rozmowy w sprawie nawiązania współpracy -
    do czasu, aż się przypadkiem dowiedziałem, że do ochraniania 4
    dzielnic, mają jedno auto, i jednego pracownika z licencją...