  • 11. Data: 2010-03-27 19:59:18
    Temat: Re: Złodziejskie praktyki agencji ochroniarskich?
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > Zdarza się.

    Podaj proszę przykład. Szczerze mówiąc nie słyszałem o takim przypadku.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 12. Data: 2010-03-27 20:36:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysiek pisze:

    > Podaj proszę przykład. Szczerze mówiąc nie słyszałem o takim przypadku.

    Udowodniony? Ciężko.

    Natomiast słyszałem o takim ładnym przypadku: pewien deweloper miał
    spokój, nic się nie działo, w którymś momencie pojawiła się taka firma
    oferują ochronę, on podziękował, a niedługo potem mu "nieznani sprawcy"
    zdewastowali elewacje domów.

    Sytuacja identyczna powtórzyła się na jeszcze co najmniej jednej budowie
    w zupełnie innych miejscu.

  • 13. Data: 2010-03-27 20:37:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    DigTel pisze:
    > A czemu uważasz, że jest źle ustawiony ;-)

    OK, jest "źle" ustawiony ;->

    > Przecież o to chodzi. A swoją drogą miałem kiedyś zakładać alarmy dla
    > FIRMY ochroniarskiej, były rozmowy w sprawie nawiązania współpracy -
    > do czasu, aż się przypadkiem dowiedziałem, że do ochraniania 4
    > dzielnic, mają jedno auto, i jednego pracownika z licencją...

    LOL

  • 14. Data: 2010-03-27 21:00:25
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

> [...]
    > zdewastowali elewacje domów.
    >
    > Sytuacja identyczna powtórzyła się na jeszcze co najmniej jednej budowie

    No i czego to dowodzi? Chyba tylko tego, że firmy o których piszesz złożyły
    oferty swoim potencjalnym klientom. Tak jak powiedziałem nie chce mi się
    wierzyć, żeby ktoś ryzykował bardzo wiele, za bardzo niewiele. To nie ma
    sensu. A wynajęcie obszczymurka, który coś tam pomaluje, czy szyby powybija
    wydaje mi się być wyjątkowo głupie. Przecież taki osobnik w razie wpadki od
    razu się pochwali kto go nasłał, żeby ratować skórę.
    .
    Wiesz, równie dobrze PKP może powiedzieć, że ochroniarze starają się na nich
    wymusić korzystanie z usług nadzoru składów poprzez nasyłanie osobników
    malujących sprayem wagony.
    Dla mnie to żaden dowód.

    Łatwo rzucać krzywdzące oskarżenia. Nie podoba mi się takie postępowanie.

    Pozdr.
    Krzysiek

  • 15. Data: 2010-03-27 22:55:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysiek pisze:

    > No i czego to dowodzi? Chyba tylko tego, że firmy o których piszesz złożyły
    > oferty swoim potencjalnym klientom. Tak jak powiedziałem nie chce mi się

    Uhm. Ciekawe zbiegi okoliczności.

    > wierzyć, żeby ktoś ryzykował bardzo wiele, za bardzo niewiele. To nie ma

    Niewiele?? To cholernie zyskowny biznes.

    > sensu. A wynajęcie obszczymurka, który coś tam pomaluje, czy szyby powybija
    > wydaje mi się być wyjątkowo głupie. Przecież taki osobnik w razie wpadki od
    > razu się pochwali kto go nasłał, żeby ratować skórę.

    Aha. I przedstawi umowę na piśmie, hmm? ;->

> [...]
    > wymusić korzystanie z usług nadzoru składów poprzez nasyłanie osobników

    Jak już pisałem - jest to w praktyce nie do udowodnienia. Bo
    obszczymurek nie pomyśli o "pluskwie", a jego zeznania będą niewiele
    warte. Poza tym - nawet jeśli byłby na tyle odważny, żeby podkablować,
    to byłby jednocześnie bardzo głupi: ryzykować nie dość, że dużo surowszy
    wyrok sądowy (bo kara za zwykły wybryk chuligański to drobiazg... za
    takie planowane działanie za kasę wyrok byłby duuużo surowszy) to
    jeszcze potężne mordobicie od wyrolowanych zleceniodawców bez żadnego
    zysku??

    To nie USA gdzie taki drobny chuligan może uzyskać bezkarność za
    wsypanie zleceniodawcy. Dostanie wyrok za wybryk, za współudział w
    grubszej sprawie i jeszcze wycisk.

    A na podstawie samych zbiegów okoliczności sąd niczego nie zrobi.

    > Łatwo rzucać krzywdzące oskarżenia. Nie podoba mi się takie postępowanie.

    1. Uderz w stół, a nożyce się odezwą.
    2. Na złodzieju czapka gore.

  • 16. Data: 2010-03-28 08:01:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Twierdzisz, że agencja ochrony współpracuje z włamywaczami, po to żeby
    > nakłonić Ciebie / Twoich sąsiadów do korzystania z ich usług?
    > Jeśli tak jest to zgłoś ten fakt na policję. Potwierdzenie takiej tezy
    > będzie się wiązało z natychmiastowym odebraniem takiej firmie koncesji
    > uprawniającej do tego typu działalności.
    > W przeciwnym zaś razie czeka cię proces o pomówienie.
    > Swoją drogą zastanów się. Czy według Ciebie po to żeby wymusić podpisanie
    > umowy na kwotę kilkudziesięciu złotych miesięcznie firma podjęłaby takie
    > ryzyko? Trochę nie chce mi się w to wierzyć.

    Historia ludzkosci nie takie numery pamieta.

  • 17. Data: 2010-03-28 08:01:31
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    Przyjmuję twoje argumenty, ale ich nie podzielam.
    Dla mnie takie historyjki wymyślają osoby poszkodowane przez
    złodziei/dewastatorów, a potem niektórzy bezrefleksyjnie powtarzają.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 18. Data: 2010-03-28 09:02:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysiek pisze:
    > Przyjmuję twoje argumenty, ale ich nie podzielam.
    > Dla mnie takie historyjki wymyślają osoby poszkodowane przez
    > złodziei/dewastatorów, a potem niektórzy bezrefleksyjnie powtarzają.

    Wytłumacz kilkakrotnie powtarzające się "zbiegi okoliczności".

  • 19. Data: 2010-03-28 11:36:38
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 27 Mar, 02:13, "adam" <a...@g...pl> wrote:
    > Dom w trakcie budowy, niewiele jest do ukradzenia,ale jest.
    > Kilka dni temu mia em w amanie, wszystko zrobione fachowo, nie przez
    > dzieciak w ani obszczymur w. Zrobione tak, eby szkody by y minimalne,
    > weszli wsz dzie, ale nie zgin o kompletnie nic. Znajoma m wi, e to
    > prawdopodobnie ochroniarze, e b d mnie tak n ka dop ki nie podpisz
    > umowy. U niej ca ulic dot d gn bili, a ostatni dom podpisa umow ,
    > wtedy przestali.
    > Czy tak jest rzeczywi cie? Jak si broni ?
    >
    > Adam

    Kamera wlaczana czujnikiem na ruch, zrodlo podczerwieni.

    Np.tutaj:
    www.securtech24.de

  • 20. Data: 2010-03-28 16:34:00
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Mar 2010 01:13:49 +0100, adam napisał(a):

    <...>
    jezeli to prawda, to to nie zadne "zlodziejskie praktyki", tylko
    wymuszenie rozbojnicze.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski