  • 1. Data: 2010-03-26 11:39:49
    Temat: forma ozdobna-czy wypelnic?
    Od: "M" <o...@f...pl>

    Witam,
    posiadam pozyczona forme ozdobna , ktora po rozlozeniu nadaje sie do
    powieszenia wewnatrz budynku.
    Pytanie, czym najlepiej taka forme zalac-wypelnic aby byla lekka ??
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-26 13:03:12
    Temat: Re: forma ozdobna-czy wypelnic?
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "M" <o...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > posiadam pozyczona forme ozdobna , ktora po rozlozeniu nadaje sie do
    > powieszenia wewnatrz budynku.
    > Pytanie, czym najlepiej taka forme zalac-wypelnic aby byla lekka ??

    Powiedziałbym ze pianką montażową ale znów będa na mnie krzyczeć to nic nie
    mówie :-)))))

    b.

  • 3. Data: 2010-03-26 16:04:20
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "M" <o...@f...pl> napisał

    > posiadam pozyczona forme ozdobna , ktora po rozlozeniu nadaje sie do
    > powieszenia wewnatrz budynku.
    > Pytanie, czym najlepiej taka forme zalac-wypelnic aby byla lekka ??

    Oswiec mnie co to jest forma ozdobna, bo zupelnie nie rozumiem o co Ci
    chodzi :)

  • 4. Data: 2010-03-26 17:17:23
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

> [...]
    > powieszenia wewnatrz budynku.
    > Pytanie, czym najlepiej taka forme zalac-wypelnic aby byla lekka ??

    Moze helem?
    Co to jest forma ozdobna?

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2010-03-26 17:56:31
    Od: "M" <o...@f...pl>

    forma , ktora sie wypelnia, po rozlozeniu wychodzi przedmiot (podobnie robi
    sie baranki na Wielkanoc :) )
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-03-26 18:06:06
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > forma , ktora sie wypelnia, po rozlozeniu wychodzi przedmiot (podobnie
    > robi sie baranki na Wielkanoc :) )

    A ta forma to dinozaur wielkanocny?? :-)

    Podro.. TK

  • 7. Data: 2010-03-26 19:02:54
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "M" <o...@f...pl> napisał w wiadomości
    > forma , ktora sie wypelnia, po rozlozeniu wychodzi przedmiot (podobnie
    > robi sie baranki na Wielkanoc :) )

    Aaaa to nie pianką ;)

    b.

  • 8. Data: 2010-03-26 19:17:30
    Od: "M" <o...@f...pl>

    > A ta forma to dinozaur wielkanocny?? :-)

    kukułka

  • 9. Data: 2010-03-26 19:23:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budyń wrote: