  • 1. Data: 2010-03-27 08:53:48
    Temat: Ścianka działowa z otworami 30 x 30 cm
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Jak zrobić taką ściankę która będzie miała 4 takie otwoty 30 x 30 cm
    Jeden otwór nad drugim.
    Jak to zrobić żeby było w miare solidnie? Ktoś mi mówił że są gotowe takie
    bloczki, czy to prawda?

    A jesli nie to jak? Ja myślałem że z płyt KG, a całą konstrukcje z progilu
    u30 i cd60, ale czy to nie bedzie zbyt delikatne, czy nawet jak ktoś sie
    oprze o to, to sie nie rozleci?

  • 2. Data: 2010-03-28 01:59:32
    Temat: Re: Ścianka działowa z otworami 30 x 30 cm
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

> [...]
    > u30 i cd60, ale czy to nie bedzie zbyt delikatne, czy nawet jak ktoś sie

    Kup pare desk grubosci 4 cm, na cyrkularce do culagi potnij je w paski o
    szerokosci ksztaltek i z nich zbuduj drabinke tzn. wstaw jako dwa slupki,
    pomiedzy ktore wstaw poprzeczki i je obloz plyta KG.
    Na takim kawalku scianki szkieletowej mozesz sie oprzec a nawet powiesic na
    niej ze 100 kg i ona spoko wytrzyma.
    Pzdr
    Tornad