  • 91. Data: 2010-03-29 06:56:29
    Temat: Re: Schody ktore obiecalem pokazac
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:151b479c-0e98-4206-81fc-bdbb18fadcb2@e6g2000yqh
    .googlegroups.com...
    On Mar 27, 9:36 pm, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w
    > wiadomoscinews:cdf00b2f-9347-4a8d-933f-2b5f36839f7a@
    g28g2000yqh.googlegroups.com...

    >Np takich http://www.domrustykalny.pl/
    >czy takich z marketu dla mas.

    Takich:
    http://picasaweb.google.pl/pawel.prusinski/Schody?fe
    at=directlink

  • 92. Data: 2010-03-29 07:10:32
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Wybacz ale za 1500 to chyba tylko ktoś na paleciaku jeździ albo w kiosku
    > ogórki sprzedaje.
    Ile dochodu ją Twoi pracownicy na Pit11 za 2009 rok?

    Krzysiek

  • 93. Data: 2010-03-29 07:18:07
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości
    > A dawno temu instalację elektryczną zrobiłem, wodę, kanalizę, płytki,
    > panele, wylewki, malowanie, wykładzinę, wszystkie drzwi sobie osadziłem,
    > kominek zbudowałem, płyty gipsowe, armaturę montowałem i nie widzę w tym
    > absolutnie NIC nadzwyczajnego. I jeszcze mnie to cieszy że sam zrobiłem :)
    >
    > Takim samym okiem na poziomicę patrzy ten po zawodówce i ten po studiach
    > :)

    Ja tez lubie robić sam, ale zdaje sobie sprawe ze od tego ze jestem
    inżynierem doświadczenia nie przybywa. A oprócz wiedzy jest potrzebne
    doswiadczenie.
    Niby da sie zrobić- ale ja 4 godziny bede wymyslał sposób zrobienia czegos i
    potem robił godzine. A fachowiec po zawodówce zrobi to samo w 45 minut :)

    b.

  • 94. Data: 2010-03-29 07:26:00
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 29 Mar, 08:21, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    > a zarobkami NA REKE? W powyzszym rozpisie stazysta ma ok. 1500 zl.
    > Na reke. No i co?

    Specjalnie wyciales reszte moich cytatow ?:) Pisalem dokladnie o
    brutto, pisalem o netto, pisalem o dodatkach. Nauczyciel stazysta z
    1,5 etatem (to jest 5h roboty dziennie!!) i dodatkami ma 2,3k pln na
    reke. Wiem bo moja zona tak zaczynala. Jak na "start" zaraz po
    studiach to IMHO niezle. A juz w kolejnym roku pensja idzie w gore (po
    uwzglednieniu podwyzek na 2010 bedzie tego spokojnie ok 3k na reke).
    Urzednicy zarabiaja mniej ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 95. Data: 2010-03-29 07:56:19
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Ile dochodu mają Twoi pracownicy na Pit11 za 2009 rok?

    Krzysiek

  • 96. Data: 2010-03-29 08:17:57
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > np.: Prawo Atomowe i montaż RTG
    No cóż skoro masz RTG to musisz sie stosować do tej ustawy (zabrzmiało tak
    jakbyś reaktor stawiał :) ) Wiesz doskonale ze niewielki procent
    stomatologów ma RTG wiec nie porównuj podanego przezemnie średniej
    wielkości warsztatu do takiego gabinetu bo takie porównanie jest
    mylne.Jezeli porównamy twój przykładowy gabinet do odpowiedającemu mu
    warsztatu czyli juz CNC z minimum 5 osiami to zapewniam Cie że do tak
    prostych schodów jak u Pawła taki warsztat by się nawet nie pofatygował ze
    względu na zbyt prostą konstrukcje a tym samym zbyt małą cenę.
    pozdrawiam
    ps. Co do instrukcji to jest zbędna bo nie skorzystam ,linia ta jest na
    samym koncu postu pod treścią więc nie widze problemu.

    4980 (20100328) __________

  • 97. Data: 2010-03-29 08:20:21
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Mon, 29 Mar 2010 10:17:57 +0200, na102 napisał(a):

    > ps. Co do instrukcji to jest zbędna bo nie skorzystam ,linia ta jest na
    > samym koncu postu pod treścią więc nie widze problemu.

    Linia nie jest jedna, a pięć. Jeśli musisz już wysyłać te śmieci, to
    przynajmniej oddziel je delimiterem.

    --
    ŁC
    Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę...

  • 98. Data: 2010-03-29 08:32:32
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę...
    a uważasz że ta linia to nie śmieć?

    4980 (20100328) __________

  • 99. Data: 2010-03-29 08:38:35
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Adam Szendzielorz napisal:
    > Specjalnie wyciales reszte moich cytatow ?:) Pisalem dokladnie o
    > brutto, pisalem o netto, pisalem o dodatkach.

    Stawki srednich zarobkow, ktore przytaczasz w kwotach brutto
    uwzgledniaja juz te dodatki.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 100. Data: 2010-03-29 08:42:44
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Mon, 29 Mar 2010 10:32:32 +0200, na102 napisał(a):

    > a uważasz że ta linia to nie śmieć?

    Korzystając z dobroci grup dyskusyjnych powinieneś zapoznać się z regułami
    usenetu i netykietą. Jak wynika z twoich wypowiedzi reguł owych nie znasz.
    Bądź łaskaw się zaznajomić, wówczas nie będziesz zadawać takich pytań. A
    odpowiedź na Twoje pytanie brzmi "nie".

    --
    ŁC
    Nudziarz - człowiek, który mówi, gdy ja właśnie chcę mówić