  • 11. Data: 2010-03-27 17:41:40
    Temat: Re: Schody ktore obiecalem pokazac
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:8d4a0dee-f9f9-4a99-a6f9-bf076ba64378@u22g2000yq
    f.googlegroups.com...
    > zdjecia tutaj
    > http://picasaweb.google.pl/pawel.prusinski/Schody?fe
    at=directlink

    > Przypominam dyskusje ktora toczylem o wykocznczenie schodow.
    > Wszyscy byli za drewnem ktore jest super ale cena mnie powalila.
    > Stolarz chcial z materialem okolo 8000 PLN.
    > Mnie wyszlo wszystko /farby, kleje, fugi, plytki, balustrada , slupek,
    > piwo, lstwy alu, silikony, gipsy, etc/ 1500 PLN moja robota /3
    > weekendy czyli jakies 9 dni roboczych z piwkem
    > Zastanawam sie dlaczego stolarz chce az 8kPLN, przeciez latwiej jest
    > trep polozyc i go przyciac nz plytke, a malowanie ?
    > Dobra nie bede juz dreczyl amatorow drewna na schodach.

    Widocznie twój czas jest bardzo tani i podoba ci się ten styl. Ja bym w
    życiu nie chciał mieć tak wykończonych schodów w swoim domu i wolałbym
    zapłacić kasę stolarzowi. O poręczy to już nawet nie piszę.

  • 12. Data: 2010-03-27 18:05:57
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>

    Boombastic wrote:

    > Widocznie twój czas jest bardzo tani i podoba ci się ten styl. Ja bym w
    > życiu nie chciał mieć tak wykończonych schodów w swoim domu i wolałbym
    > zapłacić kasę stolarzowi. O poręczy to już nawet nie piszę.

    Będe szczery: podziwiam za wysiłek i umiejetności, natomiast dałbym nie
    8 a 16 tysięcy za to, żeby w moim domu nie bylo schodow jak w pobliskiej
    przychodni...

    --
    pzdr - zyga

  • 13. Data: 2010-03-27 18:07:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Zyga" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Będe szczery: podziwiam za wysiłek i umiejetności, natomiast dałbym nie 8
    > a 16 tysięcy za to, żeby w moim domu nie bylo schodow jak w pobliskiej
    > przychodni...

    No to juz jest okrucienstwo.

  • 14. Data: 2010-03-27 18:11:26
    Od: "Dzejm" <n...@n...spam>

    > Przypominam dyskusje ktora toczylem o wykocznczenie schodow.
    [...]

    Mi tam sie podobaja. A, ze zrobione wlasnorecznie musi jeszcze bardziej
    cieszyc. Gratuluje.

    pozdro
    Dz

  • 15. Data: 2010-03-27 18:14:55
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Mar 27, 6:41 pm, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > życiu nie chciał mieć tak wykończonych schodów w swoim domu i wolałbym
    > zapłacić kasę stolarzowi. O poręczy to już nawet nie piszę.

    Moj czas jest darmowy. Wole cos robic w domu niz lezec na tapczanie.
    Wykonczenie rzecz gustu, ale za roznice cen wole sobie co innego
    zrobic/kupic.
    Jesli wolisz stolarzowi zaplacic to plac twoja kasa a stolarz i tak
    analfabeta bedzie. Ja wole wydac kase w inny sposob.
    Konstruktywna krytyka buduje w tym przypadku nic nie zbudowala.
    Rozumiem ze wolisz schody po pewnym czasie wylozone dywanikiem aby
    czasem lakier sie nie zniszczyl.
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-03-27 18:18:35
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Mar 27, 7:11 pm, "Dzejm" <n...@n...spam> wrote:

    > [...]
    >
    > Mi tam sie podobaja. A, ze zrobione wlasnorecznie musi jeszcze bardziej
    > cieszyc. Gratuluje.
    >
    > pozdro
    > Dz

    Przynajmniej jeden przychylny glos, Dzieki.

  • 17. Data: 2010-03-27 18:20:57
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Sat, 27 Mar 2010 11:14:55 -0700 (PDT), Kudlaty napisał(a):

    > Moj czas jest darmowy. Wole cos robic w domu niz lezec na tapczanie.

    Coponiektórzy robią sporo innych rzeczy poza leżeniem na tapczanie.

    > Wykonczenie rzecz gustu, ale za roznice cen wole sobie co innego
    > zrobic/kupic.

    Każdemu wg potrzeb.

    > Jesli wolisz stolarzowi zaplacic to plac twoja kasa a stolarz i tak
    > analfabeta bedzie. Ja wole wydac kase w inny sposob.

    Masz jakieś traumatyczne doświadczenia ze stolarzami, że wszystkich
    wrzucasz do jednego wora i obrażasz?

    > Rozumiem ze wolisz schody po pewnym czasie wylozone dywanikiem aby
    > czasem lakier sie nie zniszczyl.

    Czyli masz jakieś traumatyczne doświadczenia.

    --
    ŁC
    "Nie próbuj walczyć z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a

  • 18. Data: 2010-03-27 18:44:26
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Przynajmniej jeden przychylny glos, Dzieki.

    Nie bój... mnie tez sie podoba :-)

    Jak tak czasem patrze na takie rzeczy to mysle sobie, ze w zasadzie tez
    potrafilbym zrobic wiele rzeczy sam. Potem jednak okazuje sie, ze jak sie za
    cos zabiore to klne i zaluje, ze nie zlecilem komus tego :-DD

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 19. Data: 2010-03-27 19:08:36
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Mar 27, 7:20 pm, "Łukasz C." <a...@r...to> wrote:

    > Masz jakieś traumatyczne doświadczenia ze stolarzami, że wszystkich
    > wrzucasz do jednego wora i obrażasz?

    hmm, zastanowmy sie,
    zawod stolarza - wymagania na czeladnika - szkola zawodowa + 2 letnie
    doswiadczenie zawodowe.
    Zapewne stolarz przy schodach za 8kPLN zarabia wiecej niz nauczyciel
    ktory uczy stolarza dzieci oraz lekarz po 8 latach nauki chemi
    organicznej i biochemii
    Cos jest tutaj nie tak, ale jak inny wola zaplacic analfabecie ktory
    struga :-) fachowca to juz inna sprawa.
    Moj komentarz jest taki ze drewno jest materialem nietrwalym i wiedza
    wszyscy to na calym swiecie.
    Dlatego dom szkieletowy/bala jest tanszy niz murowany, dlatego marmur
    jest drozszy niz drewno, dlatego plytkaz, kamieniarz powinien zarabic
    wiecej niz stolarz od schodow.
    Prawdziwy stolarz a takich juz nie ma powinien robic meble np w stylu
    Boulle a nie proste schody z desek.
    Te czasy nie wroca bo ludzie nie ci co kiedys.

    > Czyli masz jakieś traumatyczne doświadczenia.
    Nie mam traumatycznych przezyc, wole trwalosc i prostote. Pozatym
    gdyby drewno bylo tansze niz plytki zrobilbym zapewnie z drewna bo
    jest latwiej. Drewno jest bardziej plastyczne niz kamien i latwiej
    przebacza błedy.
    Kamienia/plytki latwo pilnikiem nie dopasujesz a drewnienko mozna tam
    troche dlutkiem, pilniczkiem, papierkim sciernym i juz pasuje.

  • 20. Data: 2010-03-27 19:12:24
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Quent pisze:

    > Jak tak czasem patrze na takie rzeczy to mysle sobie, ze w zasadzie tez
    > potrafilbym zrobic wiele rzeczy sam. Potem jednak okazuje sie, ze jak sie za
    > cos zabiore to klne i zaluje, ze nie zlecilem komus tego :-DD

    Ja tam też mam raczej dwie lewe ręce - no może nie do końca... :-), ale
    roboty, które widać wolę zlecać innym, dokładnym i z doświadczeniem
    no... i im odpowiednio zapłacić. Z robotami, których faktycznie nie
    widać, bo się to potem przykrywa jakimś wykończeniem, to nie ma
    problemu, ale może to dlatego, że półślepy jestem ;-)))

    No Kudłaty... Spisałeś się z tymi schodami :-DDD, tylko ja bym dał
    jakieś tralki w tej balustradzie, bo jak Twój Mikołaj zacznie wywijać
    orły na rurce, to może grzmotnąć na dół, a to mogłoby się nieciekawie
    skończyć.

    Ogólnie wyszło fajnie ;-). Nie słuchaj malkontentów.
    pozdr
    robercik-us