eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŚciana szkieletowa między domem i garażem - co z wiatro- i paro izolacją? › Re: Ściana szkieletowa między domem i garażem - co z wiatro- i paro izolacją?
  • Data: 2016-07-30 08:53:30
    Temat: Re: Ściana szkieletowa między domem i garażem - co z wiatro- i paro izolacją?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-30 o 00:01, Maniek4 pisze:

    > A jakiego wsparcia oczekujesz?
    > Nauczony doswiadczeniem innych wiem, ze szczelina w ociepleniu to
    > idiotyczny pomysl. Na tej grupie przez lata przewinelo sie wiele takich
    > tematow. Ludzi z problemami przez szczeliny w ociepleniu wlasnie.
    > Dyskutowalismy tu o tym miesiacami. Ale Ty nie chcesz sluchac sedna bo
    > masz wlasna koncepcje do ktorej nie pasuja Ci nasze opinie, wiec na sile
    > probujesz wykazac, ze my sie nie znamy. Twoja sprawa co zrobisz. Nikomu
    > nic do tego. Przemysl tylko co warta jest izolacja ze szczelina kiedy
> [...]

    Sorry, ale jedynym Twoim argumentem jest to, że gdy jest dziura, to
    wieje. Nic w tym odkrywczego. Argument, że wiało Ci przy układaniu wełny
    przy ocieplaniu poddasza - marny: przecież strop nad poddaszem musi być
    wentylowany, musi tam wiać.

    W USA przebadano setki tysięcy domów pod kątem poprawności styku
    styropian - pozostałe warstwy. Wyszło, że musi być szczelina, która da
    szansę na przewietrzenie tego miejsca.

    Podano też dokładnie, jakie duże muszą być te szczeliny, żeby styropian
    BYŁ WARSTWĄ IZOLACYJNĄ a nie tylko podkładem pod tynk. Nie zapominajcie,
    że powietrze jest świetnym izolatorem - lepszym od wełny i styropianu.
    Pod jednym warunkiem: powietrze ma być (prawie) nieruchome.

    --
    MN