  • 11. Data: 2022-07-25 16:24:26
    Temat: Re: Sedesy bezrantowe
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W poniedziałek, 25.07.2022 o 13:39, Marek napisał:

    > Sika się na siedząco, ktoś sika na stojąco u siebie?? Fuj...

    Dorabiasz ideologię do własnych niedostatków, gdyż jest to tylko
    kwestia długości, zapewniającej łagodny sik bez rozbryzgów. Poza
    tym jak powiada znana przypowieść*, dzięki temu wyborowi kobiety
    mają wielokrotny orgazm.

    * Pan Bóg pyta Adama i Ewę:
    - Kto chce sikać na stojąco?
    - Ja, ja, ja! - wyrywa się Adam.
    - W porządku. W takim razie dla Ewy zostaje wielokrotny orgazm.

    --
    Collie

  • 12. Data: 2022-07-25 17:25:05
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > No, a zamiast bidetu to deskę bidetową na sedes.
    > Ja sobie w komplecie kupiłem ROCA GAP:
    > https://plytki-lazienki.pl/p/20/70742/roca-gap-multi
    cleanadvance-soft-deska-myjaca-z-funkcja-bidetu-a804
    004001-deski-sedesowe-ceramika-sanitarna.html
    > https://plytki-lazienki.pl/p/18/44454/roca-gap-rimle
    ss-miska-wc-wiszaca-a34647l000-miski-wc-ceramika-san
    itarna.html

    Dzięki za namiar!!!!

  • 13. Data: 2022-07-25 20:02:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mój Roca nie chlapie po d... nawet jak siedzisz.

    -----

  • 14. Data: 2022-07-25 20:04:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No nie wiem, trudno się zdecydować na postawę - do dołu, czy jednak do góry żeby nie
    zostać ze złamasem ;-)

    -----

  • 15. Data: 2022-07-25 20:23:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 25 Jul 2022 17:25:05 +0200, sirapacz

    > Dzięki za namiar!!!!

    Jakbyś nie miał co z kasą robić to masz jeszcze wersję z "pilotem" ;)
    https://plytki-lazienki.pl/p/20/70757/roca-gap-multi
    clean-premium-soft-deska-myjaca-z-funkcja-bidetu-a80
    4008001-deski-sedesowe-ceramika-sanitarna.html

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2022-07-25 20:50:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 25 Jul 2022 17:25:05 +0200, sirapacz

    > Dzięki za namiar!!!!

    BTW, jak tak przyjmujesz "hinty",
    to patrz co sobie zmontowałem w kuchni ;)

    https://youtu.be/8rtIfN1GUwc

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2022-07-25 21:24:18
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 25.07.2022 o 14:36, Myjk pisze:
    (...)> Żeby nie faflunić sedesu tylko zrzucać kreta prosto pod wodę i
    topić. Jak
    > sobie przypomnę te PRLowskie sedesy gdzie kret spadał na płaską
    > powierzchnię i kleił się do podstawy wyjąc z bólu, to mnie trzęsie.

    A wystarczyło położyć na "tę półkę" papieru toaletowego, żeby się do
    niej nie przyklejał twój "kret" i po problemie.
    :-)

    Krycha.
    --
    ,,Między duchem a materią pośredniczy matematyka." -- Hugo Steinhaus

  • 18. Data: 2022-07-25 22:12:02
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W poniedziałek, 25.07.2022 o 21:24, Krycha napisała:

> [...]
    > A wystarczyło położyć na "tę półkę" papieru toaletowego, żeby się do
    > niej nie przyklejał twój "kret" i po problemie.

    Nie ma to jak usenetowe ekspertki od srania na półkę. Szacun.

    --
    Collie

  • 19. Data: 2022-07-26 10:29:04
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2022-07-25 o 20:50, Myjk pisze:
    > Mon, 25 Jul 2022 17:25:05 +0200, sirapacz

    > BTW, jak tak przyjmujesz "hinty",
    zawsze!
    > to patrz co sobie zmontowałem w kuchni ;)

    spoko - ja w tym celu wziąłem największy i najgłębszy zlew plus bardzo
    wysoka wylewka giętka. Mieszczą się największe gary a nawet mogę
    postawić sobie na blacie bo rura sięga:)

  • 20. Data: 2022-07-26 10:32:07
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2022-07-25 o 20:23, Myjk pisze:
> [...]
    clean-premium-soft-deska-myjaca-z-funkcja-bidetu-a80
    4008001-deski-sedesowe-ceramika-sanitarna.html

    pilot zostanie zdemolowany przez dzieci - bankowo.
    A ten panel w twojej jest zamontowany na sztywno czy odchyla się do dołu
    jak ktoś spróbuje się na nim wesprzeć ręką?