  • Data: 2015-04-21 09:22:37
    Temat: Re: Sezon uważam za otwarty :)
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 09:08:57 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Dlaczego nie używacie siatek pod trawniki?
    > Ciągle czytam o kłopotach z kretami i o nieskutecznych metodach walki. A
    > jakoś nikt się nie chwali skutecznymi siatkami.

    Ja juz pisalem - siatke trudno "logistycznie" zaplanowac :-)
    Chociaz - przez ostatnie 3 dni rozgarnialem mala kopareczka ostatni kawalek
    terenu gdzie bede zakladal trawnik (jakies kolejne 500m2 ;) i tu rzeczywiscie
    moglbym uzyc siatki - najpierw sciagnalem z calosci stara darn i mialem
    elegancko "lysy" teren, na ktorym moznaby polozyc siatke, choc szczerze mowiac
    nie wiem jak wygladaloby to w praktyce - gumowe gasienice koparki
    prawdopodobnie by ta siatke giely, przy skrecaniu (kiedy jedna gasienica sie
    wbija w glebe) prawdopodobnie by ja nawet zrywaly. Na koniec moglbym miec
    krajobraz gdzie z cienko nasypanej na gorze ziemi (max 5cm) co kawalek
    wystaje plastikowy kawalek siatki ;)

    Robota mala koparka polega na tym ze jedziesz po golym i ciagniesz przed soba
    gore ziemi. Duza koparko-ladowarka zrobilaby jeszcze wiekszy burdel
    rozgarniajac tak cienko ziemie duza lyzka - jedno zahaczenie i cala siatka
    wyrwana z ziemi, a zahaczyc bardzo latwo :-)

    Takze - siatka OK, pod warunkiem ze potem ziemie rozgarniesz recznie. Ja
    dziekuje za taka robote - koparka zajelo mi to poltorej dnia (dwie wywroty
    ziemi :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.