    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sezonowe zapotrzebowanie na cieplo jak liczycie?
    Date: Fri, 10 Dec 2010 12:06:40 +0100

    Dnia 09-12-2010 o 15:44:18 robercik-us <r...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Hmmm...
    > No to się teraz zastanawiam, jak ugryźć temat skoro zaraz obok garażu
    > jest kotłownia - między domem, a garażem - i czy ocieplenie przewidzieć
    > na ścianę między garażem, a kotłownią, czy w kotłowni na ścianę między
    > domem, a kotłownią?
    To pierwsze, kotłownie już potraktuj jako bufor do domu, ociepl sam garaż,
    już dużo uzyskasz, nie ma sensu grzać garażu bo i tak to ciepło traci się
    przez bramę, w naszym interesie jest aby on byl jak najzimniejszy, czyli w
    koło
    wyklejony styropianem i zaciągnięty siatką i klejem.

    > Myślę, żeby sufit wykleić styropianem nad całością przybudówki
    > garażowej, bo nad nią są pomieszczenia - pracownia, a pod wylewką na
    > stropie jest tylko 3-ka styropianu.
    >
    > Mam też w garażu grzejnik i... no żeby mi nie zamarzł :-))).
    Zdemontuj go, jak będziesz chciał zagrzać aby coś podłubać w garażu
    to on ci go i tak nie zagrzeje bo to musiałaby być krowa 2metrowa.
    Farelkę sobie włączysz i po 15minutach będziesz miał ciepło.

    --
    Pozdr
    JanuszK