  • Data: 2019-09-06 10:38:35
    Temat: Re: Skrzynka elektryczna
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.09.2019 00:11, gobo wrote:
    > Tauron Luban. Problem zgloszony, zupelnie zignorowany. Ja tez machnalem
    > reka. Swiadczy to jednak o "profesjonalizmie" tej instytucji.

    Montaż zaczyna się od lewej strony. Jak sąsiad podłączał się później, to
    go podłączyli z prawej jako drugiego. Nikt nie będzie rozłączał
    wszystkie i przekładał żeby było "ładniej" bo są też skrzynki większe
    np. 4 albo 8 podłączonych działek do jednej. I tego ósmego to jak sobie
    wyobrażasz, że całą skrzynkę ktoś rozbierze żeby ostatniego dać na sam
    początek?

    Liczniki są opisane który do której działki i to wystarczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz