  • Data: 2013-03-01 11:31:57
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: "mcs" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kgpuft$qas$1@usenet.news.interia.pl...

    > Ja sie nie ciesze, bo wczesniejsze rozliczenia to 70,-/kwartal i firmom
    > sie oplacalo za tyle wozic (sorry do ochrony lasu jakos nie czuje sie
    > przekonany).

    Maniek, a liczysz, że będziesz płacił 7? Bo jak słucham w radio dżingli o
    nowych zasadach odbioru śmieci, to coraz bardziej się upewniam (pisałem już
    o tym w dyskusji z Adamem w styczniu), że wg nowych zasad mało kto będzie
    mógł płacić za śmieci sortowane. Poczytajcie regulaminy, jak powinny
    wyglądać takie śmieci: butelki bez kapsli, etykiet, czyste, kartony po
    napojach wypłukane, kubki po jogurtach umyte. Teraz nikt sie tego nie
    czepia, bo nie chce stracić klienta. Ale już za momencik klient nie
    ucieknie, to bedzie można go strzyc. I dopieprzyć wyższą stawkę i karę
    jeszcze. Ciągle wplatają w wypowiedzi uwagi o kontrolach śmieci przez firmy
    odbierające.

    Ale się nazłowieszczyłem ;-)

    pozdrawiam

    mcs