  • Data: 2013-03-01 11:51:24
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kgntlp$or8$...@u...news.interia.pl...

    Ty mrazem nie do Ciebie Maniek osobiście ale taka ogólna refleksja:

    Tak sobie czytam ten kolejny wątek o _prognozowanych_ opłatach i tak mi się
    przypomina wypowiedź (nie pamiętam już czyja niestety) gdyby Polacy wkładali
    tyle energii w pracę co w narzekanie to byśmy dawno przegonili Niemcy.

    Napiszę tylko spokojnie po raz kolejny. To są _prognozy_. Gminy mają
    obowiązek coś sobie założyć to coś sobie założyły, ale nie mogą na tym
    zarabiać więc albo już po rozstrzygnięciu przetargów albo od nowego roku
    opłaty będą musiały być zmienione.

    No bo chyba nikt nie zakłada, że wszystkie firmy odbierające śmieci w całym
    kraju zawiązały kartel i solidarnie nagle podniosły ceny o 100% wtedy
    rzeczywiście ma powody ale nie do narzekania ale do tego by udać się do
    psychologa. Fobie się leczy a nie roztrząsa na forum publicznym.

    Pozdrawiam
    Ergie