  • Data: 2013-03-01 11:04:42
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:37b1f3eb-96d9-4271-8f00-37bf6ac4fb79@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 28 lutego 2013 16:38:34 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    >To ile wczesniej placiles i ile generujesz smieci? Bo ja bym sie cieszyl.

    Ja sie nie ciesze, bo wczesniejsze rozliczenia to 70,-/kwartal i firmom sie
    oplacalo za tyle wozic (sorry do ochrony lasu jakos nie czuje sie
    przekonany). O ile mieszkaja dwie osoby czy jedna, to nie ma problemu
    zadnego, a tak to mamy polityke pro rodzinna panstwa. :-) Przy okazji nie
    mam pojecia jak podejda do nieruchomosci na ktorej nikt nie mieszka.

    >Ja mieszkam tylko z zona i psem (ktory w sumie duzo smieci generuje ale
    >glownie sortowanych ;) i schodzi 240l pojemnik raz w >miesiacu + worki
    >sortowane. Za to do tej pory placimy 33 pln / mc. Ty bedziesz placil 35 pln
    >/ 5 osob, czyli jak na nasze warunki - b. >tanio.

    No ale za to prad masz tanio. Ja porownuje do mojej sytuacji, a nie w
    Hiroszimie. Mam drozej, wiec pocieszony sie nie czuje.
    No i czytam przy okazji jak to Rostowski pracownikom podleglym powyplacal po
    dziesiec tysi premii, a premier z mownicy mowi, ze beda ciezkie czasy i
    trzeba zaciskac pasa. Wiec w tej ogolnej atmosferze obludy i hipokryzji nie
    czuje sie dobrze jak panstwo probuje mnie jeszcze bardziej ogolic by
    wyplacic sobie kolejne premie. Tym milym akcentem:

    Pozdro.. TK