  • Data: 2013-03-01 10:52:05
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 28 lutego 2013 19:35:59 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > No dobra, kto da więcej?
    >
    > Tak żeby nas uszczęśliwić.

    Warszawa - 89pln sort / dom
    Szczęśliwi?

    Wiceprezydent Kochaniak wyjaśnił też, skąd urzędnicy brali dane do skomplikowanego
    równania, którego wynik to ok. 580 mln zł, jakie miasto ma wydać w ciągu roku na
    gospodarkę odpadami. Przyjęli, że (opłatę uiszczać będzie 1,75 mln oficjalnie
    mieszkających w Warszawie osób, (koszt odbioru i transportu śmieci wzrośnie o 10
    proc. (m.in. dlatego, że segregowane odpady będą odbierane osobnymi śmieciarkami),
    (koszt zagospodarowania odpadów wzrośnie o jedną czwartą (bo miasto chce, by nie
    trafiały na składowiska jak leci, ale zostały wcześniej przetworzone) (o 10 proc.
    wzrośnie liczba zbieranych śmieci w mieście (w gminach, które już wprowadziły
    śmieciową rewolucję, nastąpił wzrost o 10-30 proc.). - Kluczem do tego, ile będziemy
    płacić, jest to, ile osób będzie płacić - mówi Jarosław Kochaniak.

    --
    ZZ@private