  • Data: 2013-03-05 13:54:15
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:c7b754d8-6b9e-4fb8-a105-fb0a952d3b1d@go
    oglegroups.com...

> [...]
    > składowisko odpadów w Rudnej Wielkiej w powiecie górowskim, które jest
    > oddalone o 80 km od miasta - wskazuje Piotr Babiarz, szef klubu PiS.
    > Radni sprawdzili, że w połowie listopada tona składowania odpadów
    > kosztowała tam 220 zł netto, zaś od stycznia będzie to już 419 zł. -
    > Tymczasem w pobliżu
    > Wrocławia, w miejscowości Gać koło Oławy, śmieci można składować za 185 zł
    > netto za tonę - mówi radny Czesław Palczak dowodząc, że wskazanie przez
    > sejmik
    > jednego miejsca wywozu śmieci dla Wrocławia uderzy w mieszkańców."

    Wrocław, nie ma własnego wysypiska.

    > To jest najważniejsze
    > "w połowie listopada tona składowania odpadów kosztowała tam 220 zł netto,
    > zaś od stycznia będzie to już 419 zł"
    > Ergie napisze zaraz ze można konsultacje społeczne, referendum itp;))

    Moment, gdzie referendum? W Rudnie Wielkiej która się wzbogaci na tym że ma
    wysypisko? Czy we Wrocławiu który nie wiedzieć dlaczego nie wybudował od lat
    nowego wysypiska?

    Gminy które zainwestowały będą teraz zarabiać to chyba właśnie tak działa
    wolny rynek postulowany przez wielu dyskutantów.

    Pozdrawiam
    Ergie