  • Data: 2012-05-03 18:44:56
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sion-forums@vbfg3...

    >rotfl :) Rekreacyjnie to ja odpalilem kominek 3-4 x w tym roku spalajac
    >15-20 niewielkich polan czyli z 0,2-0,3 kubika ;)

    A jeszcze jedno Adam. Z tego co wiem to ty wogóle zimy nie widziałeś. Jak
    byś miał tak jak ja przez dwa tygodnie w dzień minus 20stC a w nocy do minus
    29 to byś inaczej gadał.
    Co innego powie o rekreacyjnym spalaniu ten kto mieszka w Szczecinie,
    Poznaniu albo na Śląsku a co innego ten z Suwałk czy z gór tak jak ja czy
    Robert.
    A powiedzieć ci ciekawostkę? dwa tygodnie temu wznowiono prace przy
    kanalizacji u nas i okazało się że na głębokości 60-70cm nadal zmarzlina w
    wielu miejscach. Ciekaw jestem czym byś zagrzał gdy by ci DZ zamarzło w
    pompie, bo wygląda na to że u nas w zimie zamroziło grunt do metra wgłąb.

    Marek