  • 11. Data: 2014-05-22 09:31:55
    Temat: Re: Solary przygruntowe
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 21 May 2014 15:41:37 +0200, Ergie

    > 1. Masz dzieci? Jak nie to nie zrozumiesz, jak tak to sam wiesz :-)

    Mam i nie rozumiem. :P

    > 2. Jeśli w punkcie 1 odpowiedziałeś twierdzącą to te dzieci kiedyś będą
    > miały naście lat i będą urządzały grille/ogniska i inne imprezy będą się na
    > nich bawić dobrze _lub_ grzecznie. Ja w młodości bawiłem się dobrze, więc
    > nie oczekuję od innych by bawili się grzecznie :-)

    Wynika z tego, że trzeba się zachowywać jak bydło żeby bawić się dobrze, a
    impreza bez zniszczenia czegoś to nudna impreza. :P Rozumiem przypadek, ale
    zabezpieczyć to przecież można, nie wspominając o tym, że solary nie muszą
    leżeć centralnie na glebie -- wtedy prawdopodobieństwo ich zniszczenia
    znacznie maleje.

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2014-05-22 09:39:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-05-22 07:51, Jeffrey wrote:
    > rozważ montaż na słupach

    Pytałem kiedyś w jakiejś smiesznej instytucji (inspektorat chyba),
    podobno podlega to pod zezwolenie na budowę. Byc może coś nowego się w
    tej kwesti wypierdziało w sejmie bo pytalem dawno.

  • 13. Data: 2014-05-22 09:42:09
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    > zabezpieczyć to przecież można, nie wspominając o tym, że solary nie muszą
    > leżeć centralnie na glebie -- wtedy prawdopodobieństwo ich zniszczenia

    ...ale jest wieksze niz gdy są ułozone na dachu. Bo, bydło jak raczyłes to
    nazwać, gra czasem w piłkę.

    b.

  • 14. Data: 2014-05-22 09:53:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 22 May 2014 09:42:09 +0200, Budyń

    > ...ale jest wieksze niz gdy są ułozone na dachu.

    Jak ktoś ma niefarta to i palec w tyłku złamie.

    > Bo, bydło jak raczyłes to nazwać,

    Nazwałem grajacych w piłkę bydłem?

    Czy może granie w piłkę to synonim
    dobrej zabawy na imprezie? :P

    > gra czasem w piłkę.

    Pewnie w piłkę lekarską. :>

    --
    Pozdor Myjk

  • 15. Data: 2014-05-22 10:10:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-22 07:51, Jeffrey pisze:

    > rozważ montaż na słupach, latem można pod solarami grila zrobić i
    > wykorzystać je jako źródło cienia, w moim regionie widziałem solary
    > prądowe tak ustawione

    Podoba mi się ten pomysł.
    Czyżby luka w rynku?

    --
    MN

  • 16. Data: 2014-05-22 10:19:30
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Nazwałem grajacych w piłkę bydłem?

    widzisz, wychodzi na to ze tak, bo u mnie na imprach zdarza sie i piłka...

    b.

  • 17. Data: 2014-05-22 10:44:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 22 May 2014 10:19:30 +0200, Budyń

    > bo u mnie na imprach zdarza sie i piłka...

    Pewnie na wyjątkowo wysokim poziome... :P

    --
    Pozdor Myjk