    From: robertr <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Spadek temperatury w domu o 1 st...
    Date: Sun, 14 Feb 2010 00:09:28 -0800 (PST)
    <hkueal$bm7$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hkuqhu$d07$1@news.interia.pl>
    <hl0oqo$h37$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hl1ffv$1uo$1@news.interia.pl>
    <hl3cp1$vm$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hl46iv$8bb$1@news.interia.pl>
    <hl4fsb$ap1$1@news2.ipartners.pl> <hl4i2p$n51$1@news.interia.pl>
    <hl4m4a$uh4$1@node2.news.atman.pl> <hl4ler$qv3$1@news.interia.pl>
    <hl5ncg$34l$1@node2.news.atman.pl> <hl5nt1$2as$1@news.interia.pl>
    <hl6i6a$79a$1@node1.news.atman.pl> <hl6n2s$9h8$1@news.interia.pl>
    <hl748p$aab$1@node1.news.atman.pl> <hl74av$q3r$1@news.interia.pl>
    <hl79l6$b0i$1@node2.news.atman.pl>

    Pomyślałem, że ogrzewanie podłogowe to faktycznie typowy przykład
    gromadzenia energii w domu akumulacyjnym.
    Ci którzy twierdzą, że akumulacja energii wiąże się z jakimiś
    nadmiernymi stratami powinni też stwierdzić, że jest to bardzo
    nieekonomiczny sposób ogrzewania, ponieważ powoduje ogromne straty
    energii....
    Pewnie każdy ma swoje zdanie na ten temat, dla mnie oczywiste jest że
    dom nieakumulacyjny musi być ogrzewany gazem lub elektrycznie, o
    domach akumulacyjnych pomyślą pewnie inni dopuszczający bardziej
    tradycyjne formy energii: drewno, słoma, węgiel czy co tam. I głownie
    tu może być główny zysk na ogrzewaniu. Zmniejszając uciążliwość
    używania paliwa stałego w domu akumulacyjnym (paląc w piecu raz na 1 -
    2 dni) można mieć zapewniony komfort cieplny i cenę za ogrzewanie
    około dwa razy niższą.