    From: DigTel <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Spawarka
    Date: Fri, 19 Mar 2010 01:48:59 -0700 (PDT)

    > Blachy Ci rdzewiały, bo przechowywaleś ją w miejscu do tego niewlaściwym,

    Jeśli ogrzewany garaż jest niewłaściwy to pewnie masz rację.

    > Bestrkę pokazałem Wam, byście przestali pisać głupoty o rzekomo tragicznie
    > beznadziejnym cyklu pracy spawarek Chińskich - Besterki też maja ten cykl
    > 10%..
    Nie zrozumiałeś, ale nie szkodzi, ktoś kto nie miał elektrody w ręce
    tak ma. Chodzi o to, że o ile w Lincolnie może jest to prawda, o tyle
    w spawarkach made in europa, po pierwszym przegrzaniu, co w przypadku
    nauki trwa kilka-kilkanaście minut - potem wyłączają się co chwila bo
    ciepło nie nadąża oddawać ciepła do otoczenia.
    > Spawarka którą spaliłeś nie jest winna temu, ze nie potrafisz spawać; jeśli
    > dziś wiesz, że miałes uszkodzone zabezpieczenie termiczne, wyłączające
    > dopiero przy 140C i przyglądaleś się jak się pali jej izolacja, to znaczy,
    To znaczy tylko tyle, że została rozebrana i zmierzona pirometrem. I
    chyba na zdjęciu widać jak jest zamontowane zabezpieczenie termiczne.

    > Autor wątku dał link do aukcji Allegro z inna spawarką niż Ty opisujesz.
    > Albo mamy inny internet, albo inne Allegro. U mnie po kliknięciu na ten link
    > pokazuje się spawarka, ktora ma nie 7400W, a 7400VA. Cyfry te same, literki
    > jakby inne.
    No właśnie jakby inne - ciekawe że w opisie sprzedawcy jest 7,4KW -
    czego pewnie nie spostrzegłeś, ani w tej ani na innej aukcji, chyba
    mamy jednak inny internet, albo w zbyt wielu dziedzinach życia się
    udzielasz. Co do mojej spawarki pokazuję jak wygląda w środku coś co
    ma spawać prądem 160A, i że jest to niewykonalne przy takich
    parametrach. Wiem, że dla Ciebie 20A różnicy to przepaść nie do
    ogarnięcia, ale dla kogoś kto chce kupić taki sprzęt to może byś
    ciekawe porównanie, tym bardziej, że ten sam producent (made in china)

    > I tu pewnie jest pies pogrzebany.
    Od mojego psa to łapy z daleka.
    > Mam taka propozycję, - ponieważ ten wątek od jakiegoś czasu stał sie nudny,
    Dzięki Twoim nic nie wnoszącym postom niestety. Nie piszesz o niczym
    związanym ze spawarką, nie odpowiadasz na pytania, po co w ogóle się
    odzywasz skoro taki sprzęt oglądasz tylko w necie. Wiedzy jak widać
    nie masz kompletnie żadnej, używać jak widać omawianych urządzeń nie
    używałeś bo byś nie bredził.
    Idź doradzaj użytkownikom Win9x

    > natraficie na coś niezrozumiałego, to się umówimy na korepetycje. Nie jestem
    > zbytnio drogi.
    Drogi pewnie nie bo konkurencja duża, ale wiedzę trzeba jakąś
    posiadać, a do tego trzeba mieć szkołę odpowiednią - i tu możesz psa
    pogrzebać - wypowiadasz się chyba dla samego pisania i czytania swoich
    wypowiedzi.
    Żebyś jeszcze chociaż przeczytał kilka razy wątek, spojrzał na to co
    chcą wcisnąć na allegro - przeczytał uważnie co Tornad napisał, a
    potem możesz bajdurzyć. Ale nie ty piszesz chyba jak spać nie możesz i
    wydaje Ci się, że jesteś taki mądry, dowcipny i wyjątkowy.
    Jeszcze tylko napisz, że "Jestem Expertem i na ten temat przejrzalem
    cala dostepna literature na swiecie jeszcze wtedy, gdy nie potrafiles
    sie wysikac na stojaco."
    I już nikt Ci nie podskoczy....