    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 6 Sep 2015 12:45:31 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 września 2015 21:18:35 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A mi pasuje. Moj wspomniany sasiad kosi gdzies dokladnie 1/10 (12 ar)
    > tej powierzchni i zajmuje mu to zwykle 5-6 popoludni. 1,2ha to jest jednak
    > kupa terenu - a jak trawsko jest zaniedbane i b. wysokie, pewnie zdarzaja
    > sie juz male drzewka) to moze to tyle trwac dla niewprawnego kosiarza :)

    Zaraz Tobie Kogutek wypunktuje że jednak to Twoje Eldorado ma wady;)20lat pond na
    wiosce mieszkałem, koło 20ha mieliśmy. Kos spalinowych nie było ale 1,2ha łąke
    potrafię sobie wyobrazić.

    > Nie wiem jaka Ty kosiarke masz ale moja kosiarka spalinowa jest gdzies
    > o polowe cichsza od kosy spalinowej. Kosa spalinowa wkreca sie w znacznie
    > wyzsze obroty i emituje dzwiek znacznie wyzszych czestotliwosci niz kosiarka,
    > ktory niesie sie znacznie dalej i jest bardziej wkurzajacy dla ucha
    > (szczegolnie jak ktos kosi ze zmiennymi obrotami - ja tak np. kosze :)
    Moja mała kosiarka bez napędu to cichutka, ale nie tak dawno pisałem o otrzymanej w
    spadku Alko- 60cm szerokość koszenia+ napęd- reanimowałem to cudo i działa ale
    strasznie głośne w porównaniu do tej mniejszej. Jakaś porażka to Alko. Kosa spalinowa
    przy tym to cichutka jest. No i pamiętaj że o 50metrach Maciek pisał. Jakiś
    szczególnie wrażliwy na dzwięki typ.
    > Anyway - gosc jest jakims masochista - przyjechalby traktor i mu to skosil
    > w 2-3h, potem zabronowal, zaoral czy co tam traktory robia i mialby spokoj
    > - sam wyda 10 x wiecej na paliwo do kosy, ktora jest w cholere duzo
    > bardziej paliwozerna w porownaniu do kosiarki :-)
    Kurcze trochę szacunku dla wyborow innych.
    Sam pierdzieliłeś się z kostką pod wiatę zamiast zlecić fachofcom