  • 1. Data: 2015-09-05 16:02:22
    Temat: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czy w sytuacji, kiedy rozmowa nie skutkuje, jest jakis legalny sposob na
    uciszenie debila, ktory od ponad miesiaca, po kilka godzin dziennie (ze
    szczegolnym upodobaniem sobot) wykasza najglosniejszym narzedziem, czyli
    kosa spalinowa, 1,5 ha zapuszczonej przez lata laki/pola?

    Robi to wszystko w odleglosci 50 m ode mnie, skutecznie zatruwajac zycie.
    Kosi wylacznie w godzinach popoludniowych, akurat jak ludzie wroca z pracy.
    Kosiarka lancuchowa skosilby to w 2 godziny, ale po co...?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2015-09-05 17:29:13
    Temat: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Zaproponuj, że sam mu to skosisz tą, jak piszesz, kosiarką łańcuchową.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2015-09-05 21:19:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Sep 2015 17:29:13 +0200, wolim napisał(a):

    > Zaproponuj, że sam mu to skosisz tą, jak piszesz, kosiarką łańcuchową.

    Przeciez napisalem, ze opcje rozmowy wyczerpalem.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2015-09-05 21:47:38
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-09-05 o 21:19, Maciek pisze:

    > Przeciez napisalem, ze opcje rozmowy wyczerpalem.

    Czyli co, powiedziałeś mu, że skosisz mu sam i on się nie zgodził?
    Znaczy robi Ci na złość, czy dla sportu kosi te hektary? :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2015-09-06 11:04:49
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Sep 2015 21:47:38 +0200, wolim napisał(a):

    > Czyli co, powiedziałeś mu, że skosisz mu sam i on się nie zgodził?
    > Znaczy robi Ci na złość, czy dla sportu kosi te hektary? :)

    Powiedzialem, ze pokryje polowe kosztu najmu kosiarki od rolnika (z 50 zl),
    byleby tylko przestal halasowac, bo od miesiaca nie da sie zyc.
    Odpowiedz brzmiala (w skrocie), ze nie chodzi o kase, tylko nie bedzie
    wynajmowal do koszenia, skoro ma wlasny sprzet.
    Sam sobie odpowiedz, czy to jest robienie na zlosc.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2015-09-06 11:15:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 września 2015 11:02:36 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

> [...]
    > wynajmowal do koszenia, skoro ma wlasny sprzet.
    > Sam sobie odpowiedz, czy to jest robienie na zlosc.

    Najsmieszniejsze, ze paliwo do tej kosy za 50 pln to on spali w jeden dzien
    albo i szybciej :-) Kolo mnie sa jeszcze dwie niesprzedane dzialki -
    wlasciciel za ch**a nie chce ich nikomu sprzedac, jak mowi - trzyma na
    czarna godzine. W sumie 30-40ar, kosi dwa razy do roku - wynajmuje ciagnik
    z kosiarka taka talerzowa - placi pare dyszek i calosc kosi nie wiem kiedy i
    nie wiem jak krotko, bo zawsze jak rano o 8-9 wstaje to juz jest po
    robocie :-)

    Tamten pewnie dzikus z blokow - szczesliwy, ze moze sobie cos na swoim gruncie
    zrobic. Troche go rozumiem ale z takim to trzeba flaszke wypic i mu
    wyperswadowac, ze kosa sie zuzywa, ze paliwo kosztuje wiecej niz
    wynajecie profi sprzetu, ze czas poswiecony na koszenie moglby przeznaczyc
    np. na wyrownanie dzialki i wysianie trawy tak, zeby mozna to bylo pozniej
    kosic normalna kosiarka 10 x szybciej :-)

    Tez mam takiego sasiada - dom jeszcze w stanie surowym, jak sie wezmie za
    koszenie to mu 3-4 dni schodza. Na szczescie ja go mam daleko i mi to
    koszenie nie przeszkadza, niemniej - ja bym ten jego teren moja kosiarka
    skosil w 2h maksymalnie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2015-09-06 11:56:23
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > jest jakis legalny sposob na
    > uciszenie debila,

    Legalny to wezwanie Policji i Art. 51 kodeksu wykroczeń. Wzywanie ich
    codziennie powinno zalatwic sprawe.
    Skoro pytales o legalny, to do takich sie ogranicze.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2015-09-06 13:39:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 września 2015 11:56:24
    > Legalny to wezwanie Policji i Art. 51 kodeksu wykroczeń. Wzywanie ich
    > codziennie powinno zalatwic sprawe.
    > Skoro pytales o legalny, to do takich sie ogranicze.
    Koszenie własnej działki pod ten art. podpada?

  • 9. Data: 2015-09-06 13:43:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 5 września 2015 16:00:50 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > Kosi wylacznie w godzinach popoludniowych, akurat jak ludzie wroca z pracy.
    Nie przesadzasz trochę? Kosa spalinowa najgłośniesze narzędzie? Zwykła kosiarka jest
    głośniejsza.
    Kosa spalinowa w odległości 50metrów i robisz z tego afere? Toż tego w domu prawie
    nie słychać. A zresztą skosi i będzie cicho.

  • 10. Data: 2015-09-06 13:54:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 5 września 2015 16:00:50 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Czy w sytuacji, kiedy rozmowa nie skutkuje, jest jakis legalny sposob na
    > uciszenie debila, ktory od ponad miesiaca, po kilka godzin dziennie
    To ile on tego ma? 1,5ha piszesz i kosi miesiąc po kilka godzin dziennie? Toż to
    roboty na 3 popoludnia.