  • 1. Data: 2015-09-06 16:37:01
    Temat: jak zrobić regał półkowy?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ja zrobić sobie regał pułkowy? te dostępne to albo kosmicznie drogie
    albo za małe...
    chodzi o coś co wlezie we wnękę i da się na tym sporo naustawiać

    no chyba, że Ktoś tu widział coś porządnego z wysokością 2,5-3m?

  • 2. Data: 2015-09-06 17:06:32
    Temat: Re: jak zrobić regał półkowy?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    platformowe głupki pytają:

    > ja zrobić sobie regał pułkowy?

    Najlepiej przez zestawienie razem kilku
    regałów kompanijnych albo batalionowych.

    Jarek

    --
    -- Posłusznie melduję, panie oberlejtnant, że marszbatalion to jest
    marszbaciar, a marszkompania to marszkuma. My zawsze wszystko skracamy.

  • 3. Data: 2015-09-06 17:17:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja bym skrecal wkretami do kartongipsu.

  • 4. Data: 2015-09-06 20:18:15
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >chodzi o coś co wlezie we wnękę i da się na tym sporo naustawiać

    >no chyba, że Ktoś tu widział coś porządnego z wysokością 2,5-3m?

    już maja cię wszędzie dość i przychodzisz teraz tutaj ze zmyślonymi
    problemami?

  • 5. Data: 2015-09-06 20:54:45
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    > ja zrobić sobie regał pułkowy?

    piechoty czy kawaleryjski?