  • Data: 2018-10-26 20:49:36
    Temat: Re: Stary tynk w mieszkaniu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 października 2018 13:40:18 UTC-5 użytkownik Czarek napisał:

    > Dla niego jeśli nie ma pleśni przy kładzeniu styropianu to już go nigdy
    > nie będzie.

    Ja mialem styro na suficie w slabo ogrzewanej kuchni.
    Styro bylo polozone szczelnie. Sciany mialy tendencje do nalotu plesniowego, po
    zdjeciu styro bylo pod nim czysto.

    Przepis Zenka zly nie jest, i do tego podal go w wariancie kiedy nie ma innego
    ocieplenia.

    Ty u uzytkownik nie dosc ze nie czytacie co jest napisane to czesto nie rozumiecie o
    czym piszecie.

    Wilgoc pod styro jak sie dostanie to moze spowodowac grzyba. Ale najpierw musi sie
    tam dostac. Jak styro przyklejony cala polacia, brzegi szczelne a sciana nie zalewana
    woda z zewnatrz to grzyba na scianie nie bedzie.

    https://muratordom.pl/remont-domu/termomodernizacja/
    ocieplanie-domu-od-wewnatrz-aa-tS2x-2z5L-n8z9.html