eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieStawianie ogrodzenia - czy sąsiad powinien partycypować? › Re: Stawianie ogrodzenia - czy sąsiad powinien partycypować?
  • Data: 2018-08-16 13:13:49
    Temat: Re: Stawianie ogrodzenia - czy sąsiad powinien partycypować?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sirapacz napisał:

    > Nie jestem prawnikiem ale inaczej interpretuje ten artykuł.

    Też nie jestem, ale z prawem i z prawnikami często mam do czynienia
    na tzw. gruncie zawodowym. Stąd wiem, że w aktach prawnych termin
    "domniemanie" ma ściśle określone użycie. Coś jak obsługa wyjątków,
    różne "catch", w językach programowania -- dziłała wtedy i tylko
    wtedy, gdy nie można inaczej. Ale każde domniemanie można przykryć
    konkretnym zapisem umowy lub konkretnym stanem faktycznym.

    --
    Jarek