eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieStawianie ogrodzenia - czy sąsiad powinien partycypować? › Re: Stawianie ogrodzenia - czy sąsiad powinien partycypować?
  • Data: 2018-08-16 17:14:21
    Temat: Re: Stawianie ogrodzenia - czy sąsiad powinien partycypować?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Aug 2018 11:15:03 +0200, Marek wrote:
    > Ja wiedząc teraz - gdyby ktoś do mnie przyszedl bym zaproponował -
    > czemu nie?

    Wszystko zależy od kontekstu. Jeśli sąsiad też chciałby tam postawić
    ogrodzenie, to pewnie, można na spółkę. Razem wybieracie jak to
    ogrodzenie ma wyglądać, kto ma je stawiać, jakie ma być wysokie, itp itd.
    i składacie się pół na pół. Ale jeśli sąsiad nie widzi potrzeby
    ogrodzenie, to czemu miałby za nie płacić? Robi ci uprzejmość jeśli godzi
    się by połowa twojego ogrodzenia stała na jego ziemi. Równie dobrze
    mógłby powiedzieć że skoro uwidziało ci się ogrodzenie, to stawiaj se je,
    ale ma być w 100% na twojej działce.

    Mateusz