    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sterowanie temp podlogówki
    Date: Sat, 16 Oct 2010 23:06:58 +0200

    Użytkownik "MUA" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:6a48.0000020d.4cb947f6@newsgate.onet.pl...
    > powierzchniwo mam b. podobnie. I jesli mozna to:
    > - ile mb poszlo ci rur ?

    Oj trudne pytanie. Podlogowke ukladalem w zeszlym roku na poczatku. Od tego
    czasu troche sie dzialo i prawde mowiac nie pamietam, ale poszlo jakos
    sporo. 1000m napewno, ale ile wiecej to sorry nie pamietam.

    > - ile masz pomp i jakie? Jak je dobierales ?

    Pomp do podlogowki mam jedna, dobieral zaprzyjazniony instalator, jak nie
    pytalem. :-)

    > - Rozstawy to wyliczales czy "na oko"? Jesli wyliczales to mogłbys
    > podesłac
    > swoje pliki? Chcialbym sobie wyliczyc tez sam ale bazujac na jakims
    > przykladzie

    Nie mam plikow. Obliczenia szacunkowe byly robione przez kogos innego, sam
    tylko sprawdzalem we wlasnym zakresie wyrywkowe pomieszczenia. Jak zalalem
    wszystko betonem to i tak to co bylo robione wczesniej stracilo na wartosci,
    bo przeciez nic juz nie zmienie.

    Pozdro.. TK