  • Data: 2014-07-27 21:01:08
    Temat: Re: Studnia vs pozwolenia
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 27 lipca 2014 20:35:09 UTC+2 użytkownik dolniak napisał:
    > Czyli potrzebujesz tylko wyznaczenia miejsca odwiertu-elektrooporowo,różdżka ilub
    palcem(tu chcę).Jeśli miejsce wyznaczy wiertacz,można się umówić,że placisz jeśli
    snajdzie wodę.jeśli nie-placisz tylko za dojazd...

    > Jakości wody-i wydajności studni,niezależnie od glębokości- nikt ci ne
    zagwarantuje.O jednym przypadku pisalem.drugi:na jednej dzialce zarówno ja jak i
    studniarz znależliśmy sporą żylę.Po dowierceniu się na16 m okazalo się,wydajność to
    ok 1-2m3nadobę.do 34 m tylko kurzawka,dalej glina.Obok(jak obok,jakieś
    200m)natrafiono na wodę na 12m.Przechodzila porzez warstwę torfu.Do podlewania się
    nadaje...

    > Jeśli woda ma być do uzytku domowego,to powinieneś zglosić wodociągom,coby zalożyli
    wodomierz,a wcześniejMUSISZ ją zbadać chemicznie i bakteriologicznie.Może byc lepsza
    od kranówki,ale wcale nie musi.

    > Na koniec zagadka:dzialki są na spadku,moja kopana studnia jest ok 1,5 m niżej niż
    studnia wiercona sąsiada.ja mam wodę na2m.Na jakiej glębokości ma wodę sąsiad z
    górki-odl między studniami to max 40 m?

    Po co w to mieszać wodociągi? Nawet jak miałby płacić za ścieki to przy własnej
    studni i własnej pompie nie do upilnowania. Niech mu ci od kanalizacji założą licznik
    na ścieki.