  • Data: 2014-07-27 20:35:09
    Temat: Re: Studnia vs pozwolenia
    Od: dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czyli potrzebujesz tylko wyznaczenia miejsca odwiertu-elektrooporowo,różdżka ilub
    palcem(tu chcę).Jeśli miejsce wyznaczy wiertacz,można się umówić,że placisz jeśli
    snajdzie wodę.jeśli nie-placisz tylko za dojazd...
    Jakości wody-i wydajności studni,niezależnie od glębokości- nikt ci ne zagwarantuje.O
    jednym przypadku pisalem.drugi:na jednej dzialce zarówno ja jak i studniarz
    znależliśmy sporą żylę.Po dowierceniu się na16 m okazalo się,wydajność to ok
    1-2m3nadobę.do 34 m tylko kurzawka,dalej glina.Obok(jak obok,jakieś 200m)natrafiono
    na wodę na 12m.Przechodzila porzez warstwę torfu.Do podlewania się nadaje...
    Jeśli woda ma być do uzytku domowego,to powinieneś zglosić wodociągom,coby zalożyli
    wodomierz,a wcześniejMUSISZ ją zbadać chemicznie i bakteriologicznie.Może byc lepsza
    od kranówki,ale wcale nie musi.
    Na koniec zagadka:dzialki są na spadku,moja kopana studnia jest ok 1,5 m niżej niż
    studnia wiercona sąsiada.ja mam wodę na2m.Na jakiej glębokości ma wodę sąsiad z
    górki-odl między studniami to max 40 m?