  • Data: 2014-07-27 11:54:05
    Temat: Re: Studnia vs pozwolenia
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dolniak" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4195b44d-e6ea-4fe5-897f-89304748f913@googlegrou
    ps.com...
    Ty weż lepiej napisz po co ci ta studnia i dlaczego tak glęboko.Po prostu
    coś więcej.Bo zasady ,jak zrobić żądaną studnię dostaleś.Ale o studnię
    glębinową trzeba dbac.Znam wypadek,że ze studni glęb ok 30 m ciągle wylaża
    bakterie kalowe.Pompa od ponad kwartalu chodzi no stop,z przerwami na
    odkażanie.Przypuszczamy,że cale zloże jest skażone i wlaściciel(firma
    spożywcza)jest tylko kupę kasy w plecy.Bo jakości wody-z żadnej studni-nikt
    ci nie zagwarantuje.
    A przed wykonaniem odwiertu pomocne są rozmowy z ludżmi,którzy znają
    miejscowe relia.glównie studniarze,bo to w końcu o wodę chodzi,ale-jak
    widać-zarówno warunki biurowe,jak i glebowe grają role.
    ----
    Głównie podelwanie ogródka (wiem wystaraczy 6-7m ale cisnienie miejscami w
    wodociągu mam takie że zastanawiam sie czy nie używać też jej w domu do
    okoła ludzie mają pokopane studnie i podpiete do domu. w promieniu 300m mam
    4 studnie u 4 sasiadow. Jak wykopię za płytką to mogę mieć potem problem z
    utrzymaniem jakości wody głębsza będzie pod tym względem lepsza i czystsza.
    Zresztą w mojej miescowości planowane było zapasowe żróło wody dla
    opkicaznego miasta wiec woda musi spełniać jakieś podstawowe warunki
    inaczej nie plnowali by tu budowy.
    A te 30m to tak lekko na wyrost planuje miedzy 20-25 tak maja pokopane w
    okolicy.

    --
    .:Artur:.