  • Data: 2019-05-18 09:49:07
    Temat: Re: Studnia wiercona - dylematy
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 17 maja 2019 18:43:16 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Żeby była pełna jasność: teraz już nie robi się studni ze stalową rurą
    > do ssania, nie ma potrzeby kopania dodatkowej studzienki na pompę.
    > Po wierceniu zostaje plastikowa rura o średnicy koło 15 cm, do której
    > wpuszcza się pompę tłoczącą. Za to wiercącym może być łatwiej zaczynać
    > robotę z powierzchni, a nie z dna studni z wodą. Istniejącą studnię
    > można wykorzystać na zbiornik wody do ogrodu, czasem lepiej jak się
    > odstoi. Ale to wszystko są mniej ważne szczegóły.

    u mnie rok temu wiercili taką bestią
    https://www.drillpol.com/

    południe Polski..
    mam rurę osłonową stalową + rurę w środku - plastik, na dnie filtr.
    Woda miała być na 20m (w sąsiedztwie tak mają)... była na 50m
    Cena usługi poszła w kosmos...

    W dodatku woda w zawartością żelaza taką, że mógłbym ją do huty sprzedawać...

    Człowiek się na błędach uczy... kosztownych

    uciu