    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Styropian na Ĺ&#65533;ciany - czy warto to robiÄ&#65533;?
    Date: Sat, 23 Oct 2010 03:41:41 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bo dom generalnie sie nie oplaca, powiem wiecej, zycie sie nie oplaca. Jak
    > ktos woli stukot dzikich koni na gorze i nie koniecznie lubiana muze na dole
    > to mieszkanie nawet osiemdzisiecio metrowe jest wlasnie dla niego. Szukanie
    > miejsca parkingowego na starego niezjezdzonego grata tez. Co kto woli...
    > Pewnie wiekszosc z nas moze w gaciach przed domem chodzic caly dzien i nie
    > miec awansem zadymionej klatki schodowej przez lokalna gowniazerie. Ja tak
    > mialem i w zyciu nie wybralbym mieszkania nawet w ekskluzywnej dzielnicy w
> [...]
    Twoja odpowiedź jest tendencyjna. Koniecznie chcesz udowodnić że jesteś lepszy
    bo masz dom. Myślisz ze nie miałbym argumentów żeby wykazać jakie mieszkanie we
    własnym domu jest do dupy. Tylko po co ich używać. Ja lubię miasto bo miastowy
    jestem od kilku pokoleń ktoś inny wiochę bo z wiochy pochodzi. Nad gustami się
    nie dyskutuje.