  • Data: 2010-10-23 14:20:40
    Temat: Re: Styropian na �ciany - czy warto to robi�?
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.10.2010 13:29, kogutek pisze:
    > Po co starasz się lansować tezę jak byś był I Sekretarzem. To co piszesz jest
    > nieprawdą. Napisałeś że żeby komfortowo żyć trzeba mieć koniecznie swój dom. To
    > bzdura.

    A co za komfort, procz braku koniecznosci myslenia o budynku, daje
    mieszkanie w mieszkaniu? Tzn jakie ma zalety, ktorych nie moze miec
    mieszkanie w domu? Mozesz w punktach - bedzie latwiej odpowiadac.

    > Chyba że uważasz za komfortowe: chodzenie bez gaci, sprzątanie śniegu,
    > smarowanie dachu, wyładunek węgla, czekanie na kominiarza, sadzenie kwiatów,
    > ścinanie trawy, gotowanie psom żarcia, wstawanie wcześniej od miastowych,
    > odwożenie dzieci do szkoły, bujanie się z zamarzniętymi rurami i psującymi się
    > hydroforami, rdzewiejącą siatką, stanie w korkach żeby dojechać do pracy i
    > wrócić do domu itd.

    Ale wlasnie Ty jakies bzdury piszesz! 90% z tych rzeczy mozesz zlecic i
    martwic sie o nie tak jak w mieszkaniu, a pozostale (np. psy) to Twoj
    wlasny wybor niezalezny od miejsca zamieszkania. Przy czym w domu masz w
    ybor czy chcesz zyc luksusowo czy tanio, a w mieszkaniu ... Reszty mi
    sie nawet cytowac nie chce bo to kompletne bzdury.

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com