  • Data: 2010-10-23 19:34:59
    Temat: Re: Styropian na �ciany - czy warto to robi�?
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > myszy zjedza przez to ze ktos zapomnial listwy startowej ustawic ;-)
    Problem w tym, że z gryzoniami nie wygramy. Myszy przegryzają tynk a to
    czy listwa startowa jest, czy nie to ich nie rusza.
    U kuzyna w nieocieplonym domu myszy znalazły słabszy punkt w ścianie pod
    parapetem, dzięki czemu wygryzły dziurkę w ścianie i wżarły się w piankę
    w oknie. Doszło do tego, że musiał okno wyjąć i jeszcze raz montować, bo
    nie mógł spać z powodu hałasu. Myszy zeżarły wszystko i goniły się
    dookoła okna.
    Jeśli ktoś sądzi, że jak ociepli wełną, to go myszy nie ruszą, to raczej
    też jest w błędzie. Możecie mi nie wierzyć, ale osobiście widziałem a
    nawet rozwaliłem pięknie urządzone gniazdo myszy w tzw. wacie szklanej,
    czyli wełnie sprzed 30 lat.

    Kazek