  • Data: 2010-10-24 08:10:16
    Temat: Re: Styropian na ściany - czy warto to robić?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-10-2010 o 00:32:06 kiki <k...@k...net> napisał(a):

    > "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

    > Ja mam w bryle i bardzo się z tego cieszę, bo idę suchą nogą i jest
    > ciepło.
    Ja mam tak samo :)

    Natomiast nikt z tych budujących, nadzorujących i projektujących
    > palantów nie wiedział, że garaż trzeba ocieplić od środka, bo w
    > sąsiednich pomieszczeniach i na górze będzie zimno.
    Ja miałem projekt indywidualny i architekt też nie wiedział :(
    ale wiedziałem co będzie i wrysował mi od razu w projekcie ocieplenie,
    pomiędzy garażem a domem mam scianę z BK 24+5cm styro +8cm BK od strony
    garażu, strop mam cały wyklejony styro 5cm ale muszę go zaciągnąć klejem
    bo nie zdążyłem tego zrobić, tak że brakuje mi tylko ocieplenia ściany zewn
    od środka i robi mi się lekki mostek na ścianie do góry, nad garażem
    mam pokój.

    Dopiero po roku
    > ocieplałem garaż, bo z pomieszczeń nad nim nie dało się korzystać.
    Ja też miałem ścianę zewn nie do końca ocieploną i wychłądzał sie ten
    pokój bardziej od innych, alke już to zrobiłem i jest dużo lepiej.

    Podsumowując, dlatego że wiedziałem że garaż wychładza dom to go kazałem
    już w projekcie ocieplić, także potem wykonawca nie marudził
    mi że musi podwójną ścianę robić.
    Jak ogladałem różne projekty to rzadko w którym garaż
    jest ocieplony, jest to dość poważny błąd. Bo mocno wychładza tą część
    budynku i przyległe pomieszczenia.

    --
    Pozdr
    JanuszK