  • Data: 2010-10-24 13:53:32
    Temat: Re: Styropian na A�ciany - czy warto to robi��?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a proszę bardzo...
    >
    > według mnie tak. Piszesz o argumentach które
    >
    > do każdego przemawia cos innego... :-))).
    >
    > Argumentem dla mnie była by statystyka że ludzie
    >
    > Wiesz... statystyka, to ostatni argument, który może do mnie przemówić...
    > Ja po prostu nie jestem tzw 'wszyscy' :-))).
    > Zresztą statystyka to jedno z trzech największych kłamstw cywilizacji...
    >
    > Taras. Fajna rzecz. Dla
    >
    > To jest właśnie postrzeganie wydatków - inwestycja vs konsumpcja :-)))
    >
    > Że dzieci bezpieczne bo się bawią we własnym ogródku.
    >
    > Nie włażą co chwilę w psie gówienka na osiedlu...

> [...]
    Taras nie jest inwestycją tylko wydatkiem. Inwestycja to jak z czasem nabierze
    wartości. Obecnie budowane domy nie nabiorą wartości w czasie. Ktoś pisał ze ma
    dom na dużej działce w mieście. Dom jest zbędnym dodatkiem do tej działki. Chyba
    że jest bardzo nowoczesny. Ten ktoś nawet jak nie ma pieniędzy to jest bardzo
    bogaty. Jak działka ma dobrą lokalizację to nie zdąży strzelić palcami a ją
    sprzeda. I potencjalni nabywcy będą się licytowali kto da więcej. Jemu bez
    budowania tarasu rośnie wartość działki. Moje dzieci są już dorosłe. Wiem jakie
    miały potrzeby. Skróconą listę zabaw w których brałem udział już napisałem. Moje
    dzieci jak były małe bawiły się podobnie. Jednym z większych problemów było
    spowodowanie żeby przyszły do domu. Akurat tak się złożyło że na podwórku było
    dużo ich rówieśników. Tobie się wydaje że wiesz czego potrzebuje Twoje dziecko.
    I że jego jedynym marzeniem jest kawałek własnego placyku na którym nie może
    robić tego co by chciało bo nie ma z kim.