  • Data: 2010-10-24 19:29:56
    Temat: Re: Styropian na A�ciany - czy warto to robi��?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:173a.0000029b.4cc43a5c@newsgate.onet.pl...

    > budowania tarasu rośnie wartość działki. Moje dzieci są już dorosłe. Wiem
    > jakie
    > miały potrzeby.

    A to bardzo ciekawe. Skad wiesz jakie mialy potrzeby? No przeciez Robercik
    ponoc nie wie jakie potrzeby maja jego dzieci a Ty wiesz??

    > Skróconą listę zabaw w których brałem udział już napisałem. Moje
    > dzieci jak były małe bawiły się podobnie. Jednym z większych problemów
    > było
    > spowodowanie żeby przyszły do domu. Akurat tak się złożyło że na podwórku
    > było
    > dużo ich rówieśników. Tobie się wydaje że wiesz czego potrzebuje Twoje
    > dziecko.
    > I że jego jedynym marzeniem jest kawałek własnego placyku na którym nie
    > może
    > robić tego co by chciało bo nie ma z kim.

    Co za pierdoly, JanuszK mial racje a ja dalem sie wmanewrowac. Nie przyszlo
    Ci do glowy, ze na osiedlach domkow jednorodzinnych tez sa sasiedzi i maja
    dzieci? I ze nie da sie ich do domu sciagnac? Z ta roznica, ze my domy na
    drzewie mozemy im budowac i w ramach edukacji ustawiac teleskop by uczyly
    sie o kosmosie przez pol nocy, a Tobie co najwyzej ten teleskop zapitola
    sasiedzi z pobliskiego bloku.

    EOT

    TK