  • Data: 2010-10-23 19:40:59
    Temat: Re: Styropian na ?�ciany - czy warto to robi?�?
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Moi znajomi mieszkają tuż za administracyjną granicą Krakowa i jeżdżą do
    pracy 10 km w półtorej godziny.
    Ja mieszkam na wsi, nawet zaryzykowałbym, że podkrakowskiej i choć do
    miasta mam daleko, to do pracy jadę do 30 minut.
    Godzinę, do półtorej, z mojej wsi, owszem jeżdżą do pracy ale górnicy.
    Tylko, że im to "rybka", bo wsiadaja w autobus (kiedyś nazywany
    "górniczy") i po prostu śpią.

    Kazek