  • Data: 2010-10-23 22:32:06
    Temat: Re: Styropian na ściany - czy warto to robić?
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    news:i9u43c$aq1$1@inews.gazeta.pl...

    > Przed położeniem tej 5ki, sciana była juz jakoś izolowana (około 10cm
    > wełny -to taki socjalistyczny kanadyjczyk) dlatego różnica nie jest
    > większa. Ale zgadzam sie z tobą: mostki mam i to od cholery, własnie z
    > nimi walcze np izoluję od środka garaż. Nigdy wiecej garażu w bryle
    > budynku :-)

    Ja mam w bryle i bardzo się z tego cieszę, bo idę suchą nogą i jest ciepło.
    Natomiast nikt z tych budujących, nadzorujących i projektujących palantów
    nie wiedział, że garaż trzeba ocieplić od środka, bo w sąsiednich
    pomieszczeniach i na górze będzie zimno. Dopiero po roku ocieplałem garaż,
    bo z pomieszczeń nad nim nie dało się korzystać.