  • Data: 2010-10-23 20:02:39
    Temat: Re: Styropian na A�ciany - czy warto to robi�?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No niech bedzie. Myslalem, ze On tak na powaznie.
    >
    > Pozdro.. TK

    Oczywiście ze na poważnie. Budowanie domu za miastem tylko dlatego zebu móc za
    ogrodzeniem chodzić bez gaci, bo tylko takie argumenty padły, to wyrzucone
    pieniądze. Zwyczajnie zmarnowane. Dzisiaj na kolację zjedliśmy placki
    ziemniaczane. Z rok ich nie jadłem. Jak ktoś buduje sobie dom to ma dużą szansę
    jeść takie placki do użygu. Trzy razy w tygodniu. Trochę wysoka cena za łażenie
    bez gaci. I bezsensowny kontrargument ze menele na klatkach sikają. Tam gdzie
    mieszkam nie sikają. Może w końcu padną jakieś rzeczowe argumenty dlaczego warto
    mieszkać we własnym domu 25 kilometrów od miasta w którym się pracuje.