  • Data: 2009-07-26 21:05:18
    Temat: Re: Styropian pod posadzka w garazu?
    Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zainteresowany wypowiedzia Stolata i majac posadzke w garazu przed soba
    > zastanawiam sie, czy dawac styropian pod posadzka w garazu. Garaz przy
    > domu, raczej nieogrzewany, miedzy garazem a domem kotlownia, spizarnia i
    > przejscie miedzy nimi. Jak macie u siebie to rozwiazane, kladliscie
    > styropian pod posadzka?

    Ja położyłem bo garaż na tym samym poziomie co reszta domu.
    Mam też kawałek podłogówki w garażu :P coby mi zimno w zimie nie było i żeby
    za bardzo nie wyźiębiać pomieszczenia
    Garaż może się wyziibić znacznie jak i również przylegające pomieszczenia.
    Ja nad garażem mam jeszce strop i bądą pomieszczenie, więć nie wiem czy
    dodatkowo od dołu nie docieplę styropianem. Tak samo jak ściany w garażu
    wspólne z innymi pomieszczeniami.
    No chyba, że zastosujesz technikę Tornada i zrobisz izloację na klinću czy
    tam innych materiałach o małej powierzchni styku.

    Pozdrawiam Michał