  • Data: 2010-12-17 14:07:41
    Temat: Re: Sufit KG - pytanie
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iefno5$p45$1@news.onet.pl...
    > Płyty przykręca się prostopadle do profili, zatem jeśli pokój ma 3,5m w
    > kierunku zgodnym z jętkami, to stelaż nośny będzie prostopadle do jętek a
    > płyty równolegle do jętek. Wówczas jest sens kupienia płyt 3,0m.

    Dziekuje za podpowiedz.
    Ddobra rada tylko nie rozumiem jej do konca
    pokoj 3,5m = dlugosc jetki=dlugosc profilu UD
    stelaz prostopadly = dlugosc 3m = dlugosc profilu CD

    Plyty rownolegle do jetek to wychodzi mi, ze maja miec 3,5m dlugosci
    wtedy 3m odpada.

    > Ponadto pamiętaj, że płyty 3,0 nie zamontujesz sam na suficie bez windy.
    > Nie wniesiesz jej również sam po schodach (chyba że schody masz proste),
    > czasami we 2 jest to trudne. Dodatkowo operowanie płytą 3,0m w pokoju o
    > wysokości 2,5m będzie trudniejsze niż 2,6m.
    Pomijam kwestie "logistyczne" wniesienia plyt", mam
    banalne pytanie, czy cena za robocizne tj. montaz plyt 3m jest taka
    sama jak za 2,6m ??
    IMHO taka sama, chyba ze sie myle.

    pozdrawiam
    Adams