  • 1. Data: 2013-04-27 02:33:01
    Temat: Super sprawa :-)
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Lubię i cenię pomysłowość. W tym wątku chciałabym aby się znalazło wiecej
    takich cudeniek do wykorzystania jak poniżej - kto ma coś ciekawego do
    dodania tutaj, bardzo proszę. Ku wspólnej korzyści :-)

    1) Clematis w wiszącej donicy:
    http://www.forumogrodnicze.info/viewtopic.php?t=2214
    7
    Czego to ludzie nie wymyślą, no śliczny :-)

    2)Segmentowa donica wisząca na zioła (jest też w Allegro!):
    http://sklep.elamp.pl/index.php?main_page=product_in
    fo&products_id=384
    Super sprawa, cały wiszący ogródek ziołowy/kwiatowy dla osób, które mają do
    dyspozycji jedynie balkon - można powiesić toto, łańcuszek poprzedzając
    karabińczykiem (to moja rada, zapewniam że świetna i sprawdzona), pod
    balkonem sąsiada z góry. Karabińczyk umożliwia swobodne obracanie się
    donicy na wietrze, co zapobiega ukręceniu łańcuszka oraz daje roślinkom
    równomierny dostęp do światła słonecznego. Akurat wiszące donice na
    karabińczykach wypraktykowałam już lata temu, świetna sprawa, roślinki
    zachowywały symetrię i były równomiernie doświetlone przy zerowym wkładzie
    starań z mojej strony. Donice nie wpadały w huśtawkę na wietrze, bo mogły
    się obracać kiedy wiatr napierał zbyt mocno.

    PS. No wiem, że późno - siedzę i czekam, aż się podpieką i podsuszą blaty
    na bezowy urodzinowy tort dla MŚK :-)
    --
    XL

  • 2. Data: 2013-04-29 21:37:50
    Temat: Re: Super sprawa :-)
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>

> [...]
    fo&products_id=384
    > Super sprawa, cały wiszący ogródek ziołowy/kwiatowy dla osób, które mają

    Mam taką doniczkę od zeszłego roku i w tym roku chciałabym ją wykorzystac,
    ale mam wątpliwość.
    Zioła/kwiaty sadzisz bezpośrednio w tej donicy czy w mniejszych pojemnikach
    wstawianych do tej doniczki?

    Pozdrawiam,
    Justyna Vicky S.

  • 3. Data: 2013-04-30 02:48:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2013 21:37:50 +0200, Justyna Vicky S. napisał(a):

> [...]
    > ale mam wątpliwość.
    > Zioła/kwiaty sadzisz bezpośrednio w tej donicy czy w mniejszych pojemnikach

    Dopiero planuję zakup, ale w Allegro przyuważyłam, że sprzedający oferują
    tę donicę z dopasowanymi do niej wkładami, więc jeśli się zdecyduję, to do
    wykorzystania na jesień/zimę/wiosnę, bo zioła mam w ogródku w sezonie:
    http://allegro.pl/listing/listing.php?description=1&
    string=doniczka+kaskadowa+wk%C5%82ady
    --
    XL