  • 1. Data: 2013-04-25 17:51:54
    Temat: "Bandaż" do wiązania iglaków
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Po zimie niektóre iglaki ucierpiały i trzeba by je związać "do kupy".
    Sznurek kiepsko się sprawdza. Widziałem we Włoszech takie jakby bandaże
    z siatki w kolorze zielonym, ale u nas nie umiem znaleźć.
    Ktoś podpowie, jak szukać?
    Jacek

  • 2. Data: 2013-04-25 21:07:10
    Temat: Re: "Bandaż" do wiązania iglaków
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Apr 2013 17:51:54 +0200, Jacek napisał(a):

    > Po zimie niektóre iglaki ucierpiały i trzeba by je związać "do kupy".
    > Sznurek kiepsko się sprawdza. Widziałem we Włoszech takie jakby bandaże
    > z siatki w kolorze zielonym

    Takie iglaki, które mogą ucierpieć podczas śnieżnej zimy, trzeba bandażować
    przed zimą, a nie po.

    PS. Szczęście że mam niecierpiate iglaki w żywopłocie, bo bym je
    bandażowała do usr... - kurczę, że też ja przewidziałam, że w Polsce zima
    śnieżna bywa ;-)
    --
    XL

  • 3. Data: 2013-04-25 21:12:32
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    On 2013-04-25 17:51, Jacek wrote:
> [...]
    > Sznurek kiepsko się sprawdza. Widziałem we Włoszech takie jakby bandaże
    > z siatki w kolorze zielonym, ale u nas nie umiem znaleźć.

    nie szukać.
    biały bandaż psikasz farbą zieloną w sprayu i owijasz rośliny

  • 4. Data: 2013-04-25 21:22:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Apr 2013 17:51:54 +0200, Jacek napisał(a):

    > Ktoś podpowie, jak szukać?

    Nie szukać - kupić siatkę do choinek, uciąć żądaną długość, rozciągnąć w
    kółko, nałożyć na iglak na sam dół (no troszku sie trzeba będzie spiąć przy
    tym, cóż) i ciągnąc za górną krawędź siatki i przytrzymujac dolną przy
    ziemi - naciągnąć ją na cały iglak.
    --
    XL