  • 1. Data: 2009-02-10 17:15:48
    Temat: Szczegółowe wymiary kształtek kanalizacyjnych
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Jaka jest długość trójnika fi160?
    Jakie są wymiary kolanka 45stopni fi160?
    Jaka jest głębokość kielicha dla tej średnicy?

    No kurcze, góglam i góglam i nie mogę znaleźć, pomoże ktoś?

    J.

  • 2. Data: 2009-02-10 23:31:44
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    http://www.skoplast.clik.pl/katalog2.html

  • 3. Data: 2009-02-11 07:59:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    K.K. wrote:
    > http://www.skoplast.clik.pl/katalog2.html

    trochę też to zalezy od producenta.

  • 4. Data: 2009-02-11 15:37:56
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    K.K. <z...@h...oraz.pl> wrote:
    > http://www.skoplast.clik.pl/katalog2.html

    Tą stronę wygóglałem, ale zwróć uwagę, że nie ma na niej
    odpowiedzi na moje pytania, może poza tą długością kielicha.
    Niemniej dzięki.

    J.