    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Date: Sat, 01 May 2021 10:07:42 +0200

    Hello, Budzik.
    On 01.05.2021 09:00 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > :) Wiadomo ze to nieboszczyk powinien okreslic tego typu powiazania.

    Nawet jeśli umarł upadając na głowę, mogło to być skutkiem zasłabnięcia
    jako efekt uboczny szczepienia.
    Ale eksperci oczywiście wykluczą związek śmierci że szczepieniem.
    Na razie tylko zakrzepica i ostatnio zapalenie mięśnia sercowego jako
    przyczyna śmierci nie daje się zakopać pod dywan.

    > Gdzie mozna spojrzec na tą statystykę?

    Gdzieś w sieci jest. Ja trafiłem na artykuł.

    --
    Pete