  • Data: 2021-05-01 14:39:55
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-04-27 o 10:21, WS pisze:

    > nie twierdzę, że 100% ;) , ale efekt jest zauważalny... w Krk biurowce od ~roku
    praktycznie puste, zbiorkomem mało ludzi jeździ, szkoły praktycznier pozamykane - nie
    ma gdzie złapać...

    > BTW mając wynikającą z PESELU 5 na początku nie znałem nikogo, kto zmarł na grypę
    (w sumie nie kojarzę nikogo, kto by ją traktował jako poważną chorobę), a na covida
    już 2 osoby (1 covid, druga covid zlapany na SORze lub w szpitalu "przy okazji") +
    trzecia osoba w pracy u brata

    Bo grypę się leczyło.
    Przy covid jest to zabronione.
    (Istniejące i działające lekarstwa są zbanowane)