  • Data: 2021-05-01 21:22:21
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .05.2021 o 20:29 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > Raczej nie sądzę. Ja jestem typowym facetem co większość rzeczy zapomina
    > po
    > chwili, ale jednak takie rzeczy jak dziecko w szpitalu się wbijają w
    > czerep, a już z pewnością odmowa wpisania NOPa byłaby przyczyną dla
    > której
    > bym z pewnością pamiętał nazwę szczepionki (szczególnie klepiąc o tym
    > przy
    > każdej możliwej okazji -- a to nie jest pierwsza dyskusja w której Pete
    > podnosi ten temat).

    Trzy razy byłem z dwoma dzieciakami w szpitalu (ponad tydzień ciurkiem za
    każdym razem, spanie na przemian z Żoną na podłodze i inne atrakcje) i
    nawet już nie pamiętam w którym to było szpitalu. Nie pamiętam z jakiego
    powodu (musiałem Żony dopytać) - a Ty się dziwisz, że ktoś nie pamięta
    nazwy leku? - żarty :-)
    To są z perspektywy czasu nieistotne fakty, a jeśli wiążą się z
    negatywnymi emocjami to działa wbudowana ochrona mózgu, która wymazuje te
    złe emocje.
    Są jednostki, jak moja Żona, która pamięta wszystko - ale to przekleństwo
    a nie zaleta...

    TG