  • Data: 2021-05-01 19:49:50
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 1 May 2021 10:53:47 +0100, ddddddddddddd

    > no od roku na grypę blisko 0, a na cvd... ciężko powiedzieć jaki procent
    > zgonów z wpisanym cvd to zgony z powodu cvd- 20%? 30%? 50%?

    Nie od (statniego) roku, tylko w skali roku. Grypa jest od dawna i bilans
    jest znany. Zestaw zatem grypę z covid, uwzglęnij że jest lockdown,
    "zabeznieczenia", izolacje i wyciągnij wnioski. Sam.

    > Co ci to przeszkadza, ty byś był bezpieczny, a inni nie byliby zmuszani
    > umierać w samotności. Współczuję 80-latkom, którzy nie zobaczyli swoich
    > bliskich przed śmiercią, bo zostali uwięzieni przez partię.

    Co ty z tą partią... przecież to się dzieje na całym świecie.

    > wielu zmarło przez brak dystansu w poprzednich latach,

    Raczej przez brak szczepień.

    > ale wtedy każdy zgon nie był obtrąbiany w telewizji, to i nikt sobie z
    > tego nie zdawał sprawy

    Nie był, bo skala była inna. Dlatego wróć do pierwszego akapitu, a
    następnie napisz jakie ci wnioski wyszły.

    > jasne, coraz bardziej o nas dbają, do pełni szczęścia brakuje tylko
    > dochodu gwarantowanego i "darmowego" abonamentu na netflixa

    Dbają bardziej, ja się cieszę że żyjemy w europie i jesteśmy w unii, która
    co prawda biurokratyczna, ale dzięki niej się znacznie poprawia jakość
    życia (vide naciski aby poprawiać chociażby jakość powietrza), a nie spada.

    > bo robią za króliki doświadczalne. Mogą wymagać więcej opieki w
    > przyszłości.

    Po raz enty, ludzie są szczepieni od parunastu lat, a ty dalej kitujesz o
    królikach doświadczalnych.

    > Ponoć wszyscy ciężko chorzy na cvd w USA mieli niedobór witaminy D.
    > Dlaczego NIKT o tym nie mówi? może rozwiązaniem nie jest szczepienie
    > tylko uzupełnienie witamin? Nieee, tylko szczepionka nas uratuje bo tak
    > mówi pan telewizor

    Ojtam witamina D, amantadyna to dopiero leczy.

    > zaczęło brakować jak co roku. Ja obserwuję sytuację tu w UK.
    > Gazety CO ROK wspominały o tym że szpitale są przepełnione.

    Linki do info z innych lat? Co znaczy sparaliżowane, do tego stopnia że
    brakowało dla ludzi tlenu, respiratorów?

    > Teraz sparaliżowano
    > służbę zdrowia to się szybciej przepełniły. Jeden news nawet powiedział,
    > że szpital X ma zajęte wszystkie łóżka covidowe. To była prawda,
    > ordynator to potwierdził: na cały szpital mamy 350 łóżek, w tym 10 łóżek
    > covidowych i wszystkie covidowe są zajęte, pozostałe słabo obłożone.

    Oczywiście, to wszystko światowy spisek. Napisz zatem kto za to odpowiada
    skoro taki oświecony newsami jesteś, żydzi, masoni, reptilianie?

    > wynik wieloletniego niszczenia służby zdrowia. Lekarze zostali wygonieni
    > (nawet jeśli nie dosłownie) z kraju.
    > Ja nie jestem lekarzem, ale 15 lat prowadziłem firmę w Polsce. Jak rząd
    > powiedział, że wygrywa z mafią vat i dzięki temu ma dodatkowe miliony -
    > a tak naprawdę przez wprowadzenie odwrotnego opodatkowania miał moje
    > pieniądze na koncie- miarka się przebrała. Dlatego lekarzom też się nie
    > dziwię - szczególnie jak taki raz zobaczy w jakich warunkach można
    > pracować za granicą

    Jak wyżej. To nie jest problem polski, tylko świata.

    > konkretnie serwisuje sprzęt

    No to faktycznie jesteś dobrze poinformowany, w ich sprzęcie.

    > braku przymusu szczepień i lockdownów

    Aha, to taka śmieszna ironia była, przegapiłem. No więc sprawdź sobie
    poziom zaludnienia w takiej Szwecji czy w stanach które przywołujesz.

    > nie spisek tylko biznes, ale jaki dokładnie pewnie nigdy się nie dowiemy
    > - możemy tylko przypuszczać

    Światowy biznes, no dobra, to ponownie, kto za to odpowiada w skali
    światowej, któ był taki cwany że zmanipulował (opłacił?) zdecydowaną
    większość specjalistów, lekarzy itd. i ile im zapłacił że żaden jeszcze nie
    puścił pary z gęby. A może puścił ale już zmarł na covid?

    > jak już europa przeistoczy się w związek socjalistycznych republik
    > europejskich to pewnie się przeniosę, ale myślę że jeszcze kilka lat
    > mam. Mimo wszystko liczę na to, że żyję w takim kraju, w którym legalnie
    > można wykorzystywać luki w prawie i dzięki temu totalitarne zapędy mnie
    > nie dotkną

    Z twojej teorii wynika że cały świat jest totalitarny. Musisz się zatem na
    Księżyc wystrzelić, albo na Marsa.

    --
    Pozdor
    Myjk