    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Date: Sat, 1 May 2021 10:53:47 +0100

    W dniu 30.04.2021 o 19:00, Myjk pisze:
    > Fri, 30 Apr 2021 08:54:53 +0100, ddddddddddddd

    > Sprawdź sobie prawdopodobieństwo śmierci w przypadku grypy i covid a
    > następnie przestań te rzeczy porównywać.

    no od roku na grypę blisko 0, a na cvd... ciężko powiedzieć jaki procent
    zgonów z wpisanym cvd to zgony z powodu cvd- 20%? 30%? 50%?

    > Jestem przekonany że gdyby specjaliści "nie straszyli" to nikt by w 1 i 2
    > grupie się nie znalazł. No, może jakby zaczęli umierać na schodach szpitali
    > to by się niektórym zaświeciła lampka.

    Co ci to przeszkadza, ty byś był bezpieczny, a inni nie byliby zmuszani
    umierać w samotności. Współczuję 80-latkom, którzy nie zobaczyli swoich
    bliskich przed śmiercią, bo zostali uwięzieni przez partię.

    > Nie wiem, nie chodziłem za nimi. Niemniej wielu jednak zmarło, choć grypa
    > do której covid porównujesz tego by nie zrobiła w takim natężeniu.

    wielu zmarło przez brak dystansu w poprzednich latach, ale wtedy każdy
    zgon nie był obtrąbiany w telewizji, to i nikt sobie z tego nie zdawał
    sprawy

    > W chinach mają miliard ludzi, co to zatem znaczy że "nawet w chinach"? Nie
    > wspomnęże tam ludzi mają w dupie, w przeciwieństwie do europy. Znacyz ja
    > wiem że tobie się wydaje że ludzi nie szanują (a w szczególności takich
    > "wolnych" jak ty), ale jak widac każdy ma sówj punkt (nie) widzenia.

    jasne, coraz bardziej o nas dbają, do pełni szczęścia brakuje tylko
    dochodu gwarantowanego i "darmowego" abonamentu na netflixa

    > Ale ty (i tobie podobni) nie rozumiesz że szczepienia zmniejszają zakaźność
    > i skutki, literalnie zaszczepieni wymagają mniej opieki niż
    > niezaszczepieni. To dlaczego ci co się szczepią (robiąc wg ciebie obecnie
    > za króliki doświadczalne) mają płacić dodatkowo?

    bo robią za króliki doświadczalne. Mogą wymagać więcej opieki w
    przyszłości.
    Ponoć wszyscy ciężko chorzy na cvd w USA mieli niedobór witaminy D.
    Dlaczego NIKT o tym nie mówi? może rozwiązaniem nie jest szczepienie
    tylko uzupełnienie witamin? Nieee, tylko szczepionka nas uratuje bo tak
    mówi pan telewizor

    > Aha, nic nie daje bo pomimo lockdownu zaczęło brakować łóżek, tlenu,
    > respiratorów, ba, trzeba było "zbudować" nowe szpitale. No faktycznie nic
    > nie daje.

    zaczęło brakować jak co roku. Ja obserwuję sytuację tu w UK. Gazety CO
    ROK wspominały o tym że szpitale są przepełnione. Teraz sparaliżowano
    służbę zdrowia to się szybciej przepełniły. Jeden news nawet powiedział,
    że szpital X ma zajęte wszystkie łóżka covidowe. To była prawda,
    ordynator to potwierdził: na cały szpital mamy 350 łóżek, w tym 10 łóżek
    covidowych i wszystkie covidowe są zajęte, pozostałe słabo obłożone.

    > Chyba ty.

    > Chyba ty.

    > Nie mieli czy nie mieliby? To co się dzieje u nas w szpitalach to jest
    > wynik czego?

    wynik wieloletniego niszczenia służby zdrowia. Lekarze zostali wygonieni
    (nawet jeśli nie dosłownie) z kraju.
    Ja nie jestem lekarzem, ale 15 lat prowadziłem firmę w Polsce. Jak rząd
    powiedział, że wygrywa z mafią vat i dzięki temu ma dodatkowe miliony -
    a tak naprawdę przez wprowadzenie odwrotnego opodatkowania miał moje
    pieniądze na koncie- miarka się przebrała. Dlatego lekarzom też się nie
    dziwię - szczególnie jak taki raz zobaczy w jakich warunkach można
    pracować za granicą

    > Konkretnie jakie usługi?

    konkretnie serwisuje sprzęt

    > Z powodu?

    braku przymusu szczepień i lockdownów

    > No tak, czyli spisek jednym słowem.

    nie spisek tylko biznes, ale jaki dokładnie pewnie nigdy się nie dowiemy
    - możemy tylko przypuszczać

    > Ty też możesz, tam nie zaszczepią wszsytkich, bo mają ludzi w nosie.

    jak już europa przeistoczy się w związek socjalistycznych republik
    europejskich to pewnie się przeniosę, ale myślę że jeszcze kilka lat
    mam. Mimo wszystko liczę na to, że żyję w takim kraju, w którym legalnie
    można wykorzystywać luki w prawie i dzięki temu totalitarne zapędy mnie
    nie dotkną

    Lukasz